תפנית מבאסת לעונה

Krit123

Well-known member
מורי נפגע לקראת הסיום (במשחק די גמור), נאנק מכאבים על הפרקט, סרב לרדת על כסא גלגלים. עכשיו יצא דיווח שאישר את החשש, הוא סיים את העונה.

חבל, רק חזר (אולי מהר מדי?), היה בחוץ מספר משחקים עם knee soreness.. התזמון של הפציעה ממש בעייתי, אם אני לא טועה העונה הבאה תתנהל בתאריכים המסורתיים ולכן הפלייאוף יתחיל מתישהו באפריל, אז לא ברור מה יהיה.. כואב לי בעיקר בשבילו, חשבתי שאם אכן נזכה באליפות הוא יכול להיות הפיינלס MVP.
נקווה שהוא יחזור במהרה וכשירות מלאה, ונקווה שההעדרות שלו לא תגרור פציעות נוספות בניסיון להבטיח מקום בפלייאוף. המצב עם MPJ עדין גם ככה, וג'וקר לא מקבל מנוחה כמו גם אחרים בסגל.. מבאס, אין מה להגיד.

בכמה מילים על המשחק, הפסדנו לקרי. היה צריך 19 נקודות על מנת לעלות לפסגת קלעי כל הזמנים של הפרנצ'ייז, הגיע לשם ברבע הראשון ולא התסכל לאחור. לא הצלחנו להפריע לקאץ', הם הלכו אליו במקום לדריימונד (שרשם הופעת סקורינג מעולה) בניהול ההתקפה והתוצאה בהתאם, 53 נקודות קלילות. כנראה שזה סימן לגדולה, יצא לי לראות לא מעט רבעים ראשונים גדולים שלו, עם 4-5 שלשות, שאמרתי לעצמי "זהו. היום הוא שובר את שיא השלשות. או את השיא של קובי". הפעם אפילו לא שמתי לב שהוא מתחרע עלינו ככה, נראה כמו דבר שבשגרה. ניצח די לבדו קבוצה טובה במערב ואף אחד לא באמת מתרגש. כן נציין שפורטר החליף עליו בכמה פוזשנים ועשה עבודה מעולה (הגדיל והלך לסל יותר מבדרך כלל).
 

Rapgamer

Well-known member
פציעה מבאסת מאוד, בדיוק בתקופה שהיה נראה שאתם עשויים לאיים ברצינות על התואר.
קרי מטורף, מאז ההיעדרות שלו הוא הבין שהקבוצה הזאת לא תגיע לציפיות אם לא יקח על עצמו יותר וזה באמת קורה. הבעיה היא שהציפיות של הקבוצה בשלב הזה ירדו לעצם הכניסה לפליי-אין, ככל הנראה ממקום 9-10.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הכי חרא שיש
וזה לא רק העונה, אנחנו מדברים על שנה החלמה וגם לך תדע איך הוא יחזור אח"כ ובאיזו יכולת.

מבאס ממש שככה שחקן מסיים את העונה
 
על זה מדברים כל עונה. פציעות מכריעות אליפות. קבוצה שמסומנת זה לא באמת, זה איך אתה מגיע לפלייאוף, וגם זה לא באמת, זה איך אתה נשאר בריא עד הגמר, וגם זה לא - קאיירי וקווין לאב למשל בקליבלנד של אותה עונה, צריך להישאר בריא 7 משחקים.

חבל, דנבר קבוצה כיפית. לפחות שיחזור טוב, כי חתום על חוזה ארוך טווח.
 
למעלה