תפיסת חלק מהמסך
אני צריך לכתוב משהו שמשתמש יוכל לסמן חלק מהמסך. כאשר הוא לוחץ על צירוף מקשים כלשהו (לא משנה באיזה חלון), הסמן ישתנה לריבוע שיהיה אפשר לשנות את גודלו - וכאשר הוא יעזוב את הלחצן, התוכן שהוא סימן יועתק למחסנית מסוימת. את תפיסת הארועים אני אבצע עם HOOK לעכבר ומקלדת, אבל אני מחפש קוד דוגמא שמצייר ריבוע שאפשר לשנות את גודלו (על המסך - לא בחלון שלי!). בחלון משלי זה עובד לי מצויין, אבל יש לי בעיה עם הREDRAW של המסך הראשי כאשר אני מנסה לצייר עליו. אשמח אם מישהו יימצא לי קוד דוגמא. גלעד
אני צריך לכתוב משהו שמשתמש יוכל לסמן חלק מהמסך. כאשר הוא לוחץ על צירוף מקשים כלשהו (לא משנה באיזה חלון), הסמן ישתנה לריבוע שיהיה אפשר לשנות את גודלו - וכאשר הוא יעזוב את הלחצן, התוכן שהוא סימן יועתק למחסנית מסוימת. את תפיסת הארועים אני אבצע עם HOOK לעכבר ומקלדת, אבל אני מחפש קוד דוגמא שמצייר ריבוע שאפשר לשנות את גודלו (על המסך - לא בחלון שלי!). בחלון משלי זה עובד לי מצויין, אבל יש לי בעיה עם הREDRAW של המסך הראשי כאשר אני מנסה לצייר עליו. אשמח אם מישהו יימצא לי קוד דוגמא. גלעד