תפילה...
"...אני תמיד ידעתי שאין הרבה מה לעשות רק להתפלל והרבה להתכווץ ואז לחכות..." מתוך תפילה של רבי אלימלך מליזאנסק- "יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו, שומע קול שועת עתירות ומאזין לקול תפילת עמו ישראל ברחמים, שתכין לינו ותכונן מחשבותנו ותשגר תפילתנו בפינו, ותקשיב אוזנך לשמוע בקול תפילת עבדיך, המתחננים אליך בקול שועה ורוח נשברה. ואתה א-ל רחום ברחמיך הרבים ובחסדיך הגדולים תמחול ותסלח ותכפר לנו ולכל עמך בית ישראל את כל מה שחטאנו והעוינו והרשעו ופשענו לפניך...ותשמרינו מן הפניות והגיאות ומן הכעס והקפדנות והעצבות והרכילות ושאר מידות הרעות, ומכל דבר המפסיד עבודתך הקדושה והטהורה החביבה עלינו... אדרבה, תן בליבנו שנראה כל אחד מעלות חברנו ולא חסרונם, ושנדבר כל אחד את חבירו בדרך הישר והרצוי לפניך, ואל יעלה שום שנאה מאחד על חבירו חלילה ...ואם אין לנו שכל לכוון את לבבנו אליך אתה תלמדנו, אשר נדע באמת רצונך הטוב. ועל כל זאת מתחננים אנו לפניך א-ל מלא חמים, שתקבל את תפילתנו ברחמים וברצון, אמן כן יהי רצון" בשורות טובות!
"...אני תמיד ידעתי שאין הרבה מה לעשות רק להתפלל והרבה להתכווץ ואז לחכות..." מתוך תפילה של רבי אלימלך מליזאנסק- "יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו, שומע קול שועת עתירות ומאזין לקול תפילת עמו ישראל ברחמים, שתכין לינו ותכונן מחשבותנו ותשגר תפילתנו בפינו, ותקשיב אוזנך לשמוע בקול תפילת עבדיך, המתחננים אליך בקול שועה ורוח נשברה. ואתה א-ל רחום ברחמיך הרבים ובחסדיך הגדולים תמחול ותסלח ותכפר לנו ולכל עמך בית ישראל את כל מה שחטאנו והעוינו והרשעו ופשענו לפניך...ותשמרינו מן הפניות והגיאות ומן הכעס והקפדנות והעצבות והרכילות ושאר מידות הרעות, ומכל דבר המפסיד עבודתך הקדושה והטהורה החביבה עלינו... אדרבה, תן בליבנו שנראה כל אחד מעלות חברנו ולא חסרונם, ושנדבר כל אחד את חבירו בדרך הישר והרצוי לפניך, ואל יעלה שום שנאה מאחד על חבירו חלילה ...ואם אין לנו שכל לכוון את לבבנו אליך אתה תלמדנו, אשר נדע באמת רצונך הטוב. ועל כל זאת מתחננים אנו לפניך א-ל מלא חמים, שתקבל את תפילתנו ברחמים וברצון, אמן כן יהי רצון" בשורות טובות!