תפוחית יקירתי...

תפוחית יקירתי...



פתחתי הבוקר את המחשב והדלקתי את האיי סי קיו שלי למצוא שם את הקרן אור שלי.... כמובן שמצאתי שם את הקרן אור שלי .... את האהבה שלי.... את בטח תחשבי שזה עוד גבר שאני מנסה להגיע אליו אבל לא... זאת היתה לי28 שהיא הקרן אור שלי... והאהבה שלי... ולא אני לא לסבית שנמשכת לנשים... וזאת לא אותה האהבה... זאת אהבה אחרת אהבת אחות... אהבה למישהיא שלא מפחדת להכניס לי את הסטירה כשמגיע לי... זאת אהבה שלא מפחדת להגיד לי היכן ומתי אני לא בסדר... זאת אהבה שאומרת לי תרגעי...קחי את הזמן שלך... זאת אהבה שכשאני זקוקה לה היא תמיד שם... זאת אהבה שאני יודעת שאם היא אומרת את בסדר ואני אוהבת אותך... היא תגיד זאת תמיד ללא משוא פנים ותמיד אני אדע שהיא מתכוונת לזה בלי שיהיה שום דבר מאחורי זה... בלי לרצות ממני כלום... תפוח לא סתם פתחתי את דברי בהקדמה ארוכה זאת... כל אחד ואחת מאיתנו מחפש/מחפשת את האדם שיתן לנו את האור... לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים מי באמת נותן לנו את האור ומחפשים במקומות הלא נכונים.... הדרך לגילוי האור והקשת בענן הוא מתחיל קודם כל בעצמנו... אנחנו חייבים לאהוב קודם כל את עצמנו.... אני ואת מכירות אחת את השניה באופן אישי ואני יודעת כמה את בן אדם מקסים, מעניק, אוהב, מחפש תשובה... תפוח יקירתי התשובה היא בך... תאהבי את עצמך ואז תדעי להעריך את האוהבים אותך... אני יודעת שלתת עצות זה הדבר הקל ביותר בעולם... ואני יודעת שעכשיו את מסתכלת במה שכתבתי ואת אומרת לעצמך על מי היא מנסה לעבוד הרי אני מכירה אותה מספיק טוב לדעת שהיא נמצאת באותו המצב כמוני... אז נכון תפוח יקירתי את מכירה אותי מספיק טוב לדעת שאני באותו המקום שאת נמצאת כרגע לפחות אבל אני כבר עושה את הצעדים הראשוניים שלי בדרך להחלמה עצמית. אני הולכת לקורס למודעות עצמית בעזרת הטארוט, ואני יודעת שאני בדרך הנכונה... הדרך אומנם קשה... להכיר את כל נבכי נפשי... לדעת לאהוב את עצמי... אבל רק כך, רק כך אחרי שאדע לאהוב את עצמי אוכל לפתוח את הדלת לאנשים אחרים.... תפוח יקירתי המסע הזה מומלץ... הוא כדאי והוא שווה את כל הקשיים בדרך. אוהבת אותך מכל הלב ליהי
 
לך מתוקתי



תודה ליהי, תודה על המילים המקסימות על האמון ועל הכוח שאת נוטעת בי מבלי להרגיש כמעט.. כפי שאת יודעת התקופה האחרונה קשה עליי עד מאוד ואת המקור האמיתי את אכן יודעת... אך כמו כולם גם החזק שבאדם נשבר מדי פעם.. ויתכן והגעתי גם אני לשלב זה.. מודה לך .. על התמיכה על המילים ועל הגלים החיוביים שאת מעבירה .. אשתדל לקחת אותם איתי לכל אותם מקומות שעוד שבהם עליי עוד לעבור אוהבת אותך מרחוק כרגיל תפוח
 
למעלה