תפוז היקרים

DToNAToR

New member
סיכוי ל ספאם

עם כניסת המערכת החדשה נוסף טופס שליחת אי מייל לכל אחד. זה נראה יחסית בטוח ולא חושף את האי מייל עצמו אבל יש סכנת ספאם די חמורה. כל מה שצריך לעשות זה לבנות סקריפט קטן שישלח טופס POST בכל פעם לכתובת עם מספר סידורי (שזה מספר המשתמש) והנה קיבלתם רשימת ספאם לא רעה בכלל. ההצעה שלי היא לעקוב אחרי השליחה ככה שלכל מספר IP תהיה הגבלה של נאמר 10 הודעות בשעה.
 

Mr Ka

New member
עם על הכבוד... ואין לכם כבוד

כי אתם לא נותנים לגולשים שלכם כבוד... אני קורא לכל הגולשים של תפוז, לעשות יום השבתה, לא לכתוב כלום בתפוז, לא להגיב, אפילו לא להכנס ולקרוא דברים בתפוז. לעשות יום חרם אחד. יום שבו תפוז יבינו מה הם עושים לגולשים. לעשות להם עוול כמו שהם עשו לנו. לדעתי, הקול השקט יהיה הקול הכי מכריע. בואו כולכם ותשביתו את תפוז ליום אחד
 

Yana Banana

New member
הכרטיסים האישיים החדשים

אז ככה תפוז יקר, עשיתם המון שינויים במהלך ארבעת השנים שאני פה (אם לא יותר), אבל זה כבר עובר כל גבול. אני אנסה לרכז את כל הבעיות שראיתי
חשיפת פרטים - שזה הדבר הכי קריטי. למה שאני ארצה שאנשים יראו את התגובות לרשומות שלי בבלוג? למה שאני ארצה שיראו את המייל שלי? אפילו אם שיניתם את העיצוב, אם התחייבתם לא לפרסם את האימייל - עליכם לעמוד בזה. התחייבות זו התחייבות, לא?
עיצוב - למרות ריבוי הנוער הגולש, עדיין יש אנשים מעל גיל 18... וגם בגיל 17 העיצוב הזה לא מתאים. במשך המון שנים הייתם אתר מכובד ורשמי, מה קרה שהפכתם פתאום לאתר חובבן וילדותי? העיצוב לא הולם את קהילת תפוז.
בחירה - כמו שבבלוגים ניתן לבחור את העיצוב, למה שלא תהיו קצת יותר דמוקרטיים ופשוט תתנו לנו לבחור איך יראה הכרטיס? אני ממש לא רוצה דברים ורודים וצהובים מרצדים על המסך בזמן שאנשים קוראים את פרטי, ובטח שלא רוצה שהכרטיס האישי (שפעם אפילו הצעתם לפרסם אותו בתור כרטיס ביקור רשמי) יקרא "העולם של יאנה". מה קרה לרישמיות היפה?
 

JerseyGirl4

New member
התחלתי לבכות ../images/Emo7.gif בעצם.. להתעצבן ../images/Emo46.gif

הגעגועים לכרטיס הישן...
שהיה רשום את כל מה שצריך לדעת עליי (ז'תומרת- כלום) בדף אחד ביחד עם התמונה... שכדי לדעת באיזה קומונות ופורומים אני נמצאת ללחוץ על המועדפים שלי וכך אני לא אצטרך לרשום בחיפושים את השמות שלהם... כי עכשיו- במידה והם החליפו שם (שינו שפה או משו...) אין סיכוי שאני אגיע לקומונה הזו יותר... כי היא לא רשומה לי יותר במועדפים... פשוט כלום! עשיתם עוול, בבקשה תתקנו! או לפחות... תמצאו קצת זמן ותקראו קצת מה שכתבו פה במשך כל היום!
 
ובנוסף- תפוז איטי לאלללה, ממש לאט !

מה זה? למה הוא כל כך איטי ? זה מה שקורה כנראה כשכל הזמן מוסיפים עוד ועוד , מכבידים על השרתים העמוסים גם ככה במאות גולשים בכל מיני, בלוגים, בלוג טי וי, צאטים, פורומים, העולם החדש עלק. העולם הזה הולך מאד מאד לאט !
 
שזה מרגיז לא פחות

רוצים לעבוד על האתרים? סבבה שיעשו את זה בשעות עם פחות לחץ, ולא בשעות שכולם על המחשב חוטפים קריזה מהאיטיות
 

victoria777

New member
את יכולה להסתיר את הפרטים

שאת לא רוצה שידעו.וגם לשנות רקע כך שזה יתאים לטעם שלך.
 
../images/Emo45.gif את צודקת במאה אחוז. תפוז כנסו

תראו, אמנם בהתחלה הייתי מעט נסערת בגלל השינוי הפתאומי והחדירה לפרטיות, אבל לדעתי בסך הכל העיצוב החדש של הכרטיס נותן מגוון רחב יותר של אפשרויות. ובכל זאת הנה מספר תהיות, אם קרא לזה ככה. אז ככה: (+) השם ילדותי מאוד. "העולם של נשימה תאית". פשוט אגדה מהלכת. תפוז, תשנו את השם למשהו יותר מקצועי ופשוט. (+) "המקום של נשימה תאית" - למה אנשים יכולים להוסיף לי הודעות בכרטיס האישי?? למה להפוך את הכרטיס לקומונה?? אם הייתי רוצה, הייתי פותחת אחת. אני יודעת... עשיתם אפשרות ממש נחמדה "לחסום גולשים" כדי שהם לא יוכלו לכתוב לי הודעות, אבל מה אני עושה במקרה שאני לא רוצה שלאף גולש תהיה אפשרות לכתוב לי שטויות בכרטיס האישי ש-ל-י?? (+) בצד שמאל של הכרטיס יש רשימה ארוכה ומיותרת לחלוטין של כל מיני אפשרויות שבעצם לא קיימות. אז למה לשים את הרשימה הזו בכלל? (הסקר שלי, תחומי העניין שלי, הבלוגים שלי, הקישורים שלי, חדרי הצ'אט שלי, הקישורים שלי...) הרי ממילא לא הגדרתי שם דבר. אז אולי תעשו אפשרות שאני אוכל לעצב לבד מה אני רוצה שיהיה ומה אני לא רוצה שיהיה. למשל כל החלק הנ"ל מיותר לחלוטין, כי לא הגדרתי שם דבר!!! (+) למה כשאני לוחצת על "עדכון העולם שלי" (פאק, תשנו את זה כבר למשהו יותר מקצועי כמו "עדכון הפרטים שלי", בחיאת..), למה זה פותח לי, בנוסף, את כל החלק של החיפוש משתמשים ותמונות פורנוגרפיות (טוב, רק אחת בנתיים), של המצטרפים החדשים? אני לא רוצה להיחשף לכל התמונות האלה. (+) אני רוצה פרטיות. אפילו אם זה הגיל שלי. למה הורדתם את האפשרות סתם לבחור את המילה "שנה", ועכשיו אתם מחייבים לבחור את השנה במספרים? (+) למה כשאני בוחרת ב"תפוז אישי" (בדף הראשי של תפוז את הבלוגים, הקומונות וכו'), זה ישר מפרסם לי אותם *גם* בכרטיס האישי?? תראו, כשזה מוצג רק בדף הראשי של תפוז, זה הכי נוח לי. ואני לא רוצה שגולשים אחרים ידעו באילו בלוגים אני קוראת, או באילו קומונות אני משתתפת וכו'.
 

BiDriL

New member
../images/Emo185.gifבעייה מציקה נוספת בכרטיס.

למה ההודעות המטומטמות בכרטיס? יש מסרים,זה מספיק. אני לא נכנסת לכרטיס האישי שלי בשביל לראות שמישהו ישאיר הודעה.
 

lightlighter

New member
גמאני ניתקלתי במלאאאאא בעיות../images/Emo130.gif

המסרים האישיים לא נפתחים בקומונות לא עובד ההחלפת שם משתמש בכלל
בדף השער של תפוז יש מקומות בחירה מעצבנים שעוברים איתך שאתה עובר עם הגלגלת של העכבר מה קרה לתפוז
למה הוא נהיה כזה תפוזבל
 

חןשסק

New member
קצת הגזמת

נחמד שפתחת מחאה נגד הכרטיסים אבל הרחקת לכת קצת עם המודעת אבל הזו...
 
למעלה