את דווקא כן ../images/Emo13.gif
את אומרת שאת מבצעת החלפות, מוכרת וקונה
שוק... כשאני אומר שוק אני לא מתכוון במובן שלילי אלא פשוט שוק, ללא התערוכות שהיו פעם, או ההחלפות ההמוניות על הדשא של גני התערוכה, או המיצגים השונים שבזק היו מציגים. (אני דווקא אוהב שווקים) בקיצור היום מדובר בכנס אספנים בלבד (עם היתרונות והחסרונות שלו) עם אספנים והרבה מאוד סוחרים ולא תערוכת טלכרטים כמו שהיו פעם. אה, וטעיתי, שולחן לא עולה כסף, רק צריך לבוא מוקדם כדי לתפוס אחד