תענו ממש דחוף

newyork123

New member
תענו ממש דחוף

מה זה נקרא לשרשר??ומה אכפת לכם??ותענו על השאלה האחרונה שלי.ואיך יודעים אם באמת מדברים עם מורן או מי שזה יהיה??ואיזה מוצא מורן???
 
תשובה..!! כנסי מאמי

לשרשר זה נקרא להגיב... ברגע שפתחת הודעה חדשה אני נכנסת להודעה שכתבת ועושה הוספת תגובה ..!!
 

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

לשרשר זה בעצם "הוספת תגובה". כדי להגיע את דעתך או לכתוב הודעה אל תלחץ על "הוספת הודעה" שנמצא בראש הפורום, אלא תפתח הודעות נוכחית ותלחץ מתחתיו על "הוספת תגובה". ברגע שעשית זאת שרשרת.
ברגע שמורן תיכנס לכאן,היא תהייה בצבע אדום(כמו שלי),וכך תדע שזוהי באמת מורן ולא זיוף או חיקוי.
המוצא של מורן מורכב מהמון המון עידות.. אני זוכר שהיא רוסיה,פולניה ועוד לפחות 5 עדות. ברגע שמיש'ו שמכיר את מורן קצת יותר טוב ייכנס, הוא יענה לך בפירוט על השאלה. מקווה שהבנת, והממשך גלישה מהנה
 

newyork123

New member
תענו

מתי שיש מישהו מאמ"ל הם עונים על שאלות כמו כלם בפורום?
 

newyork123

New member
תענו להודעה שלי לפני זאתי דחוף

ולמורן יש דואר אלקטרוני או משהו??? בשביל מעריצים(fan mail
 

אביחי 33

New member
חחחח הבאת אותה../images/Emo3.gif

תודה סיון... את באה למפגש מעריצים כן
מי עוד בא
עוד בסוף ישחירו אותי בחזרה
 
למעלה