תענו לי דחוף

newyork123

New member
תענו לי דחוף

תגידו איזה מוצא מורן??ומישהו אמר לי שהיא נשקה את אגם זה נכון??
 

newyork123

New member
תשתכלי על זה

מורן הרבה יותר יפה מאגם אם הייתי בגל שלה הייתי יוצה אתה על בטוח אם היינו מקירים.וגם מורן ממש נחמדה.
 

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

זה עושה יותר סדר בפורום. ומונע הצפות ופתיחת הודעות מיותרות
[כן אני נדחף אני יודע
]
 

אביחי 33

New member
לא שווה תגובה לדעתי...

עד שלא תלמד לשרשר. הסברתי לך איך באחד השרשורים שפתחת
 

newyork123

New member
ahhhhhhhhhh

קודם כל אני בן יא מפגרים למה אתם חושבים שאני בת דבר שני הנה שרשרתי!!!!
 
../images/Emo85.gifתרגע..

אתה לא יכול לפתוח מליון הודעות.. כי זה מעיף לחינם את כל השירשורים החשובים לאחור.. ואין לך מה להתקיף ולקלל.. כי אתה תחסם
 
למעלה