תעלומה

לירון2000

New member
תעלומה

כל פעם שאני רוצה לכתוב עברית בארכנופליה אני מצליחה לכתוב רק אות אחת ולאחר מכן זה הופך לאנגלית. למה???????????????????????????
 

Elishabb

New member
כי הפכת את האנגלית לשפה המחדל

תחזירי לעיברית כשפת ברירת מחדל וזה יסתדר אלישע
 

לירון2000

New member
אלישע הבעיה עם העברית רק

בארכנופליה אז הביה היא של הגדרות בתוכנה עצמה ולא מצאתי היכן
 
למעלה