תעזרו לי

phoenixTheGod

New member
תעזרו לי ../images/Emo10.gif

זה הפורום היחיד נראה לי שהשאלה שלי מתאימה אליו. אז ככה אני רוצה להשלים ל5 יחידות במתמטיקה, התחלתי ללמוד מזמן, לפני כמה ימים נזכרתי שבכלל לא נרשמתי. (כן, טיפשות) עכשיו, התקשרתי לאגף של החינות בגרות לא עונים, בבית הספר שלי גם לא עונים, וכל השאר לא רוצים לעזור. חצי שעה חיכיתי שיענו לי העבירו אותי לאגף שמה לא ענו לי, בקיצר פשוט מבוי סתום. מישהו זוכר אולי אם כמה ימים לפני הבגרות נותנים להירשם? זכור לי משהו אבל אני לא בטוחה. ניסיתי להירשם דרך האתר, ביום חמישי, לפני שהמועד נסגר, אבל משום מה כתוב היה שאי אפשר. תודה לכל מי שיוכל לעזור.
 
למעלה