תעזרו לי ללמוד כמה אקורדים

yahaloman1

New member
תעזרו לי ללמוד כמה אקורדים

אני מנסה ללמוד לנגן אקורדים בגיטרה בעזרת ספר הגיטרה שבאתר MP3MUSIC. אבל יש כמה אקורדים שאני לא מצליחה להבין איך עושים, למרות שיש ציור של כל אקורד, כי זה נראה שצריך יותר מ-4 אצבעות! אז אם מישהו יכול לרשום לי כאן איפה ואיך שמים בדיוק כל אצבע אני מאוד אשמח ותודה!! Bb B Fm Cm Eb B7...... יש עוד הרבה אבל נתחיל מאלה שאותם אני צריכה לכמה שירים!!
 

a lost seashell

New member
גמאני חשבתי ככה באקורד F

אבל את צריכה את אצבע 1 לשים על כל המיתרים בבית 1..והשאר לפי ההוראות
 
איך שבא לך

אפשר לעשות את האקורדים על הגיטרה איך שרוצים רק חשוב שהבס של האקורד ישאר תמיד הבס גם באיצבוע אם את רוצה לדעת לעשות את האקורדים איפה שבא לך על הגיטרה תלמדי ממה בנוי כל אקורד, מאיזה תווים.
 

bondrum

New member
אני אעזור לך

אני רק רוצה להבהיר קודם שכל אקורד אפשר לנגן על הגיטרה בכמה צורות, אני אכתוב כאן אופציה אחת לכל אקורד והיא תהיה הפשוטה ביותר שעולה לי בראש:Bb - אצבע אחת מכסה את כל המיתרים בפרט הראשון, 3 אצבעות על מיתרים 2,3 ו-4 (מלמטה) בפרט השלישי. מיתר הבאס במקרה הזה הוא החמישי. B- אותו דבר רק כל האצבעות פרט אחד למעלה. Fm - אצבע אחת מכסה את כל הפרט הראשון, שתי אצבעות על מיתרים 4 ו-5 בפרט השלישי. הבאס הוא המיתר השישי. Cm- אצבע אחת מכסה את כל הפרט השלישי,אצבע אחת על מיתר 2 בפרט הרביעי, ושתי אצבעות על מיתרים 3 ו-4 בפרט החמישי. הבאס במקרה הזה הוא המיתר החמישי. Eb-אותה צורה כמו B רק שהאצבע הראשונה מכסה את הפרט השישי. הבאס במקרה הזה הוא המיתר החמישי. B7- אותו דבר כמו B רק ללא האצבע האמצעית (מיתר 3) מבין השלוש שעל הפרט הרביעי. מקווה שעזרתי. תקרא את התיאורים תוך כדי שתסתכל על הציור בספר ותבין. תתאמן כמה שיותר על דיוק באצבעות ושייצא סאונד טוב מהגיטרה.
 
למעלה