תעזרו לי בבקשה....

bonzai3

New member
תעזרו לי בבקשה....

אני יתאר לכם את המקרה שלי ואשמח אם תוכלו לענות לי על השאלות שמשגעות אותי!! השתחררתי באוגוסט וישר התחלתי לעבוד במלון (עבודה מועדפת) לא סיימתי את המועדפת ועשיתי סה"כ 81 ימים מתוך המועדפת התפטרתי והתחלתי ללמוד לפסיכומטרי. סיימתי בינתים את הפסיכומטרי לא מזמן (תודה לאל), והיום ניגשתי ללשכת התעסוקה לחתום אבטלה. עכשיו לנושא השאלות: אם אני חותם אבטלה זאת אומרת שגם אם אני אחזור לעבוד בעתיד במלון אני כבר לא יוכל לסיים את המועדפת ולקבל את הכסף? שאלה שניה, אני יכול לשלב בין הימים שכבר עשיתי וכאילו להוסיף את ימי האבטלה ופשוט לקבל מיד את הכסף???? קיצור מי שיכול קצת להבהיר לי את הדברים אני אשמח מאוד תודה רבה
 

הטRולית

New member
כן ולא

כן יכול להמשיך במעודפת אחרי אבטלה ולקבל מענק מלא. לא-ימי אבטלה הם ממש לא ימים של עבודה מעודפת. קפיש?
 

danielo18

New member
רק שתדע..

הגנבים מביטוח לאומי יקזזו לך את דמי האבטלה מהמענק של המעודפת.
 

הטRולית

New member
לא נכון!

כי הוא עבד קודם בעבודה מעודפת, אם הוא לא היה עובד, אז באמת היה קיזוז.
 

Jan22

New member
תשובה סופית

בגלל שהתחלת לעבוד בעבודה שמוגדרת מועדפת ורק **אח'כ התחלת לחתום** אבטלה ,אתה תקבל את 2 הסכומים המלאים כלומר גם את מענק האבטלה וגם את מענק המועדפת. אם היית עושה את זה הפוך ,כלומר קודם חותם אבטלה ורק אח'כ מתחיל מועדפת - היית מקבל מענק מופחת ב70 ימים (140 - 70 = 70). *לא ,אתה לא יכול להוסיף ולחבר. יש מכסת ימים מסויימת וצריך להשלים אותה. במקרה שלך תצטרך להשלים 150 ימי מועדפת (מכיוון שאתה לא עושה את המועדפת רצוף ,אם היית עושה רצוף אז היית צריך להשלים 140 ימים. שורה תחתונה 140 - רצוף ,150 - לא רצוף).
 

bonzai3

New member
תודה רבה....

תודה רבה על התשובות. באמת שעשיתם לי קצת סדר בבלאגן ושוב תודה!
 
למעלה