תעזרו לי בבקשה....
אני יתאר לכם את המקרה שלי ואשמח אם תוכלו לענות לי על השאלות שמשגעות אותי!! השתחררתי באוגוסט וישר התחלתי לעבוד במלון (עבודה מועדפת) לא סיימתי את המועדפת ועשיתי סה"כ 81 ימים מתוך המועדפת התפטרתי והתחלתי ללמוד לפסיכומטרי. סיימתי בינתים את הפסיכומטרי לא מזמן (תודה לאל), והיום ניגשתי ללשכת התעסוקה לחתום אבטלה. עכשיו לנושא השאלות: אם אני חותם אבטלה זאת אומרת שגם אם אני אחזור לעבוד בעתיד במלון אני כבר לא יוכל לסיים את המועדפת ולקבל את הכסף? שאלה שניה, אני יכול לשלב בין הימים שכבר עשיתי וכאילו להוסיף את ימי האבטלה ופשוט לקבל מיד את הכסף???? קיצור מי שיכול קצת להבהיר לי את הדברים אני אשמח מאוד תודה רבה
אני יתאר לכם את המקרה שלי ואשמח אם תוכלו לענות לי על השאלות שמשגעות אותי!! השתחררתי באוגוסט וישר התחלתי לעבוד במלון (עבודה מועדפת) לא סיימתי את המועדפת ועשיתי סה"כ 81 ימים מתוך המועדפת התפטרתי והתחלתי ללמוד לפסיכומטרי. סיימתי בינתים את הפסיכומטרי לא מזמן (תודה לאל), והיום ניגשתי ללשכת התעסוקה לחתום אבטלה. עכשיו לנושא השאלות: אם אני חותם אבטלה זאת אומרת שגם אם אני אחזור לעבוד בעתיד במלון אני כבר לא יוכל לסיים את המועדפת ולקבל את הכסף? שאלה שניה, אני יכול לשלב בין הימים שכבר עשיתי וכאילו להוסיף את ימי האבטלה ופשוט לקבל מיד את הכסף???? קיצור מי שיכול קצת להבהיר לי את הדברים אני אשמח מאוד תודה רבה