תעודת אכסניות נוער - האם צריך?

תעודת אכסניות נוער - האם צריך?

היי שוב, אז הטיול קורם עור וגידים. ולמען האמת, אני מקנאה בעצמי על טיול כזה. אז אנא עזרו לי לקנא קצת יותר ואמרו לי האם תעודה זו חיונית? ואם כן, אז היכן מוציאים אותה ובמה זה כרוך? מה לגבי תעודת סטודנט? האם היא תעזור לנו? כי בטיול לסין, היא לא עזרה כלל. שוב תודה.
 

JPing

New member
לגבי תעודת הסטודנט

זה יעזור בביקרות גבולות. באופן כללי עושים פחות בעיות לסטודנטים בגלל שהם יודעים שהם יחזרו ללימודים בארץ.
 
וואלה, החלק שהכי מלחיץ אותי.

שמעתי שעושים בעיות לצעירים שנכנסים ליפן. דורשים לראות כסף, מסלול, מקומות לינה והשד יודע מה עוד. ואני בסה"כ מטיילת תמימה. נו, נקווה שמהר מאוד הם יקלטו זאת.
 

GnomeBubble

New member
מוזר - לי היא עזרה דווקא די הרבה בסין

ולדעתי גם ביפן יש הנחות לסטודנטים, אבל אני לא באמת יודע. בכל מקרה, מקסימום יצא שסחבת עוד תעודה. לא נורא כל כך - יש דברים מיותרים הרבה יותר כבדים שיצא לי לסחוב
 
זה בטוח

פשוט, לדעתי, פג תוקפה בדיוק בנסיעה. ואני מתלבטת האם לשלם 50 ש"ח נוספים ולהוציא חדשה או לא. מצד שני, טיול ליפן ועוד 50 ש"ח... נו, מילא... מה בנוגע לתעודת אכסניות נוער? גיגול בסיסי ביותר טוען, שכרטיס זה מצויין בייחוד לאירופה. אבל גם בספר על יפן המליו עליו. אז אני מתלבטת. מה, לא יתנו לי להתארח באכסניות נוער ביפן רק משום שאין באמתחתי ת. אכסניות נוער? הזוי משהו...
 
מזל שבדקתי. היא עדיין בתוקף

כך ששאלה אחת פחות יש לנו. אני אקח אותה בכל מקרה. היא רק עלולה להועיל, ולו רק בשל ביקורת הגבולות. אז כבר עזרתם לי, תודה.
 

GnomeBubble

New member
לא נראה לי

אם את מדברת על כרטיס החבר של Youth Hostelling International (או איך שלא קוראים להם
) אז ברוב העולם הוא פשוט מקנה הנחה באכסניות נוער שחברות באיגוד. אז זה משתלם רק אם את הולכת לישון בעיקר באכסניות נוער כאלה.
 
גם אני לא ממש סגורה על זה,

אבל כנראה איזושהיא תעודה שמקנה לך לינה באכסניות נוער בכל העולם. באתר שלהם כתוב שזה מומלץ בייחוד לאירופה, שם המחירים מרקיעים שחקים. אבל גם אני לא ממש יודעת. שלחתי להם מייל והם לא חזרו אליי עם תשובה כלל. נראה לי שאני ארד מזה, וננסה להסתדר ביפן בלי זה.
 
למעלה