תסתכלו למטה.. תראו תשינוי ברשימת החברים עכשיו כולם רשומים כולל אני:) לדעתי זה צעד מעולה של צוות הפורום כי עכשיו לא היה יותר תחרויות מטופשות על כתיבת הודעות...