תסלחו לי, אבל הפעם זה כבר טמטום

תסלחו לי, אבל הפעם זה כבר טמטום

תסלחו לי על העצבים. אבל לפתוח פורום של נוער הליכוד בתפוז כשיש פורום של הליכוד ויש עוד פורום נפרד של הנוער? רבותי, זה כבר גובל בטמטום. ועוד פרסמתם את זה אצלי בלי רשות. אפילו השמאלנים הכי גדולים מבקשים רשות לפרסם אצלי בפורום לפני שהם עושים זאת... רק סיבה אחת יכולה להיות לזה: חוסר פרגון ורצון להיות "מנהל פורום". זה מה שמרכיב את הנוער היום? אם ככה, אוי ואבוי לנו. עכשיו תגידו לי שאתם רוצים להעביר מסרים ביניכם. איזו שטות... הרי את כל מה שאתם כותבים כאן, אתם יכולים לכתוב גם אצלנו. מה ההבדל? בכל אופן, זו זכותכם המלאה. ההערכה שלי לנוער ירדה פלאים בעקבות כל העניין הזה. כנראה שבסכ"ה מדובר בעדר של פוליטיקאים קטנים מהסוג של ההוא מהוד השרון שיצא לי להכיר, שכל מה שמעניין אותם זה איזה ג´וב.
 

Zack DA

New member
מה כל הכעס ?

הפורום הזה נועד לעניינים של נוער ליכוד, ולא לדיונים פוליטיים כלליים. להפך ! אני אשמח לפרסם את הפורום שלך ולהפנות גם אליו ! לא ברור לי מה כל הסיפור... צחי
 
הסיפור הוא שאת זה אפשר לעשות גם

אצלנו. מה, אנחנו לא מעבירים הודעות? עכשיו, במקום פורום אחד גדול טוב, יש שלשה חלשים. על מה תדברו פה? לא על ענייני פוליטיקה? תעשה לי טובה... בכל אופן, לי אין כוונה להתחיל מלחמה, ידידי הפוליטיקאי הצעיר. אתה רוצה להיות מנהל פורום? בבקשה. שיהיה לך לבריאות. רק אל תבלבלו לי אח"כ שהנוער מונע מאידאולוגיה. אם נתניהו היה מקים מפלגת "תומכי הליכוד", היית מבסוט ממנו?
 

Zack DA

New member
תראה

אם היינו כותבים בפורום שלך, ההודעות שלנו היו מתערבבות בהודעות פוליטיות שלא קשורות לנוער ליכוד. אני חוזר ומדגיש - הפורום הזה נועד באמת ובתמים לעניינים של נוער ליכוד ואני אפנה, בוויכוחים פוליטיים כלליים - בין השאר לפורום שלך. בברכת יום טוב צחי
 
למה מי אתה?

האם אין זכות לנוער הליכוד לנהל פורום משל עצמם? מישהו מינה אותך להיות אחראי על הפורום של נוער הליכוד? יזמת את פורום הליכוד, כל הכבוד לך, אבל לאחרים יש זכות ליזום בדיוק כמוך. ולך צחי כל הכבוד על היוזמה ועל הביצוע.
 
במחשבה שניה, אין בעיה....

הרי אני מכיר את הנוער כבר זמן רב.... רובכם מתגיסים ואח"כ "נעלמים". תנהלו אתם את הפורום שלכם, אני את שלי, ונראה מי ינצח. יכול להיות שהפורום הזה אפילו טוב בשבילי, כי מבוגרים לא יבואו לפורום של נוער, ומצד שני הפורום הזה יגרום לזה שאף אחד מהפורומים של הנוער לא יהיה מתחרה טוב (בניגוד למצב העכשווי). דרך אגב, חשבתי להילחם עבורכם במרכז. עכשיו, כשאני רואה את החומר שיש לי עסק איתו, כנראה שאני ועוד כמה חברים לא נעשה זאת. אני עדיין מציע איחוד הוגן, לטובת כולנו.
 

Zack DA

New member
מאיפה כל הכעס ?

אנחנו מעוניינים בשיתוף פעולה, אך כמו כן בפורום נפרד לניהול העניינים הפנימיים שלנו. אין בכך פשע.
 
מצטער, אחי

הבקשה הזו- להיחשף- כבר עלתה מספר פעמים ואני נאלץ להשיב שוב בשלילה. היחשפות פירושה מבחינתי גזירת קופונים פוליטיים מהפורום שאני מנהל, ואת זה אין לי רצון לעשות בשלב זה. אני אחשף בעתיד, כשכבר לא תהיה ממש ברירה. עמכם הסליחה.
 
אני יודעת מי הוא../images/Emo11.gif

אבל הפה שלי סגור
 
כשאני הייתי חייל

התעסקתי בשמירות, אימונים וכו´ ולא בפוליטיקה. מה דעתך לאמץ את זה גם?
 

E l i z a b e t

New member
אל תעשה את עצמך צדיק!

בגיניסט, אני לא מבינה מה זה עניינך כמה פורמים יש לנוער אם אחדותו של הליכוד והנוער מעניינים אותך אז בגלל זה אף אחד מהם לא יפגע אלא להפך זה יגבש ויאחד את הנוער. וכל אחד יבחר לעצמו את הפורום המתאים לו או את כולם. בנוסף לכך גם אתה פתחת פורום ואתר של הליכוד כשאחד כבר היה קיים אז דורון וצחי רק המשיכו את מה שאתה התחלת למעוניינים לדעת (לפי נענע): האתר של הליכוד ( שבו אריאל שרון בשער) הוקם ב- 26.4.1998 לעומת זאת האתר ליכוד 1( בהנהלתו של הבגיניסט) הוקם ב- 21.10.2001 כלומר שלוש שנים אחראי זה עם פורום ועם הכל אז אם אתה אומר לא לפלג את הליכוד למה התלחת עם זה? יכולת לתת הצעת שיפור לאתר המקורי והראשון ולא עשית את זה! אז אל תטיף לא לצחי ולא לדורון. עצם העובדה שנפתחו פורמים חדשים של נוער הליכוד מראה על כישרון ועל הרצון להיות מגובשים , להיות ביחד ולהיות בקשר. יום טוב! אליזבט
 
צודקת בעיקרון, אך נא לדייק בעובדות

כדאי שתדעי עובדה מסוימת: אני אישית פניתי 5 פעמים לגורמים רמי מעלה בליכוד (כולל שרון ונתניהו, בפגישות פנים אל פנים) בבקשה לשדרג את האתר הישן ואיש לא התיחס לפניתי, עד שלא נותרה ברירה. בכל אופן, אין לי עניין להתעמת עם הנוער. כל הכעס הראשוני שלי באמת לא היה מוצדק. את מי שאני מעריך מהנוער ורוצה אותי לצידי במפלגה כבר לקחתי, ועל השאר אני מוותר ברצון. שיהיה לך ולכל הנוער בהצלחה בכל פורום שתפתחו.
 

Zack DA

New member
רגע, אני צריך לצבוט את עצמי

מר בגיניסט מתנצל ? ומאחל הצלחה לפורום ?
 
אכן, ואני מוכן להתנצל ככל שידרש

1. מודה שלפעמים אני מדבר בעידנא דריתחא. זו לא תכונה הכי חיובית בעולם, אבל ליכודניק או לא? 2. נראה לי שיש כאן אי הבנה קלה: לי אין בעיה עם זה שיש פורום נפרד לנוער. הבעיה שלי נובעת מכך שכבר היה פורום אחד לנוער באתר הרשמי, שכשל. אח"כ פתחו עוד אחד, ועכשיו שלישי. אני חושב שטובת המפלגה מחייבת להתאחד. וזאת מדוע? כי יש לנו אינטרס משותף. לדוגמא: זה לא סוד שהנוער יותר מפוזר בארץ ולעיתים אף יותר מעורה בפעילות ממנו, המבוגרים. אז כשיש כנס בנצרת עילית, אני מעדיף שזה יפורסם במקום אחד וכולם ידעו. חוסך מקום וזמן. ההוכחה הטובה ביותר לכך שאין מדובר כאן באינטרס כלשהו שלי היא שהפורום שלי לא מאבד לטובת הנוער כמעט אף גולש (אתה מוזמן לבדוק: כמעט איש מהכותבים כאן לא כתב בעבר אצלי). 3. משהסבירו לי את הרצון של הנוער בפורום נפרד, אני לקחתי חלק גדול מדברי חזרה. 4. אני מבקש לסיים ברוח טובה את כל העניין הזה, שיהיה לכם בהצלחה. 5. אני משער שאם הייתי נחשף חלק גדול מהאשמות שהטיחו בי היו נעלמות כהרף עין, אבל אין לי כוונה לעשות זאת. 6. כל טוב ותל-חי, הבה נתרכז בקידום עניני המפלגה ותו-לא.
 
ועוד משהו...אני הצעתי לנוער כמה פעמ

כמה פעמים (או יותר נכון לאנשים מהנוער), ואני מציע כאן שוב אם זה לא היה ברור, לקחת פיקוד על האתר ליכוד1: לכתוב סקירות, להעביר ידיעות, לכתוב טורים, להקים אגף לנוער, כל מה שרצו, ותוך קבלת כל הקרדיטים (פרסום שמות הכותבים וכו´. לצערי, אף אחד לא הרים את הכפפה. למה? הפתרונים רק לכם. אבל זו עוד הוכחה שאני לא מחפש מונופול כלשהו.
 
למעלה