המתנקש המאוים
New member
תסכול.
אני רוצה להתנצל בפני כל מי שיפגע מההודעה הזאת וירגיש שכל עבודתו החרוצה לא מוערכת מספיק. ההודעה הזאת באה להביא תסכול עמוק ולברר אם הרגשות שלי הם רק הרגשות שלי או שיש עוד מישהו שמסכים איתי. אם יש קוראי עיתון "הארץ" ביניכם בודאי קראתם את שתי הכתבות שהתפרסמו בגלריה בשבוע האחרון על מחאה בקרב הנוער. הכתבות האלה יצרו אצלי כעס והרגשה שכל העבודה שלנו לא מוערכת. אבל נייר העמדה שהתנועה שלנו הוציאה בזמן האחרון הוכיח לי שהכתבה צודקת. נמאס לי להרגיש שאני באה להפגנות רק כדי להיות חלק מהסטטיסטיקה. נמאס לי לבוא להפגנות שאנ לא מרגישה שהן תורמות, לא לי ולא לאף אחד אחר. תסתכלו על המנשרים שאנחנו מחלקים, על ניירות העמדה כדוגמאת הנייר עמדה האחרון. מה המטרה שלהם? הרי אם יראה אותם שמאלני הוא יגיד "כן אני מסכים", ואם ימני הוא יגיד "עוד פעם השמאלנים האלה". נראה שכל חשיבותינו הפכה להיות זה שאנחנו כאן. אז נמאס לי. נמאס לי להיות אחת שכל פעולתה הפוליטית היא להצהיר אני שמאלנית. ונמאס לי לראות את התנועה שלי מתה. כן מתה. מהי תנועת נוער בלי רוח צעירה? בלי מחאה? כל מה שאנחנו אומרים זה דברים שנאמרו המוני פעמים בעבר. ואנחנו לא נשנה כלום כי אנחנו לא משפיעים. אנחנו לא מגרים אנשים לחשוב. אנחנו לא מערערים על תפיסת עולמם. בשביל לשנות באמת צריך רצון, צריך רוח. לא צריך עמדות או הצהרות פרובוקטיביות, צריך דרך חשיבה פרובוקטיבית, פעולה פרובוקטיבית. פעילה מתוסכלת.
אני רוצה להתנצל בפני כל מי שיפגע מההודעה הזאת וירגיש שכל עבודתו החרוצה לא מוערכת מספיק. ההודעה הזאת באה להביא תסכול עמוק ולברר אם הרגשות שלי הם רק הרגשות שלי או שיש עוד מישהו שמסכים איתי. אם יש קוראי עיתון "הארץ" ביניכם בודאי קראתם את שתי הכתבות שהתפרסמו בגלריה בשבוע האחרון על מחאה בקרב הנוער. הכתבות האלה יצרו אצלי כעס והרגשה שכל העבודה שלנו לא מוערכת. אבל נייר העמדה שהתנועה שלנו הוציאה בזמן האחרון הוכיח לי שהכתבה צודקת. נמאס לי להרגיש שאני באה להפגנות רק כדי להיות חלק מהסטטיסטיקה. נמאס לי לבוא להפגנות שאנ לא מרגישה שהן תורמות, לא לי ולא לאף אחד אחר. תסתכלו על המנשרים שאנחנו מחלקים, על ניירות העמדה כדוגמאת הנייר עמדה האחרון. מה המטרה שלהם? הרי אם יראה אותם שמאלני הוא יגיד "כן אני מסכים", ואם ימני הוא יגיד "עוד פעם השמאלנים האלה". נראה שכל חשיבותינו הפכה להיות זה שאנחנו כאן. אז נמאס לי. נמאס לי להיות אחת שכל פעולתה הפוליטית היא להצהיר אני שמאלנית. ונמאס לי לראות את התנועה שלי מתה. כן מתה. מהי תנועת נוער בלי רוח צעירה? בלי מחאה? כל מה שאנחנו אומרים זה דברים שנאמרו המוני פעמים בעבר. ואנחנו לא נשנה כלום כי אנחנו לא משפיעים. אנחנו לא מגרים אנשים לחשוב. אנחנו לא מערערים על תפיסת עולמם. בשביל לשנות באמת צריך רצון, צריך רוח. לא צריך עמדות או הצהרות פרובוקטיביות, צריך דרך חשיבה פרובוקטיבית, פעולה פרובוקטיבית. פעילה מתוסכלת.