תנו צ'אנס לערס קבלו את הגירסה הדיכאונית והשכונתית לשיר "תנו לו צ'אנס" תבלו.
T TֱAֱMֱIֱR New member 14/8/05 #1 תנו צ'אנס לערס קבלו את הגירסה הדיכאונית והשכונתית לשיר "תנו לו צ'אנס" תבלו.
P Paranoid Eyes New member 14/8/05 #4 מה לא הכרת את זה? נו טוב.. גם אני שמעתי את זה לראשונה רק לפני כמה שעות ממקור אחר.