תנו צ'אנס לערס

TֱAֱMֱIֱR

New member
תנו צ'אנס לערס

קבלו את הגירסה הדיכאונית והשכונתית לשיר "תנו לו צ'אנס" תבלו.
 

Paranoid Eyes

New member
מה לא הכרת את זה?

נו טוב.. גם אני שמעתי את זה לראשונה רק לפני כמה שעות ממקור אחר.
 
למעלה