תנו לי את שמות השחקנים.

maglor

New member
בבקשה

לגולאס = אורלנדו בלום גימלי = ג'ון ריס דיוויס אראגורן = ויגו מורטנסן ת'יאודן = ברנארד היל.
 

the tool16

New member
ואם אתה יודע אז בבקשה את ה...

סרטים הנוספים היותר מוכרים של אותם שחקנים...
 

maglor

New member
אני לא יודע אם לג'ון ריס דיוויס יש

הרבה סרטים שהוא שיחק בהם, אני זוכר אותו במיוחד מ"גולשים בזמן", סדרה נהדרת.
 

Stansfield

New member
ברנרד היל

טיטאניק (קפטן הספינה) ווימבלדון מלך העקרבים גוטיקה הקרב על הבאונטי (לא בטוחה שזה השם הנכון... באנגלית זה THE BOUNTY, אחלה סרט!!)
 

Stansfield

New member
אורלנדו בלום

שודדי הקאריביים אליזבתטאון (מציג בקולנוע) ממלכת גן עדן טרויה (קקה סרט, לדעתי!) בלאק הוק דאון כנופיית נד קלי
 

Stansfield

New member
ויגו מורטנסן

ים של אש (הידלגו אמור להיות השם) 28 ימים הרצח המושלם היסטוריה של אלימות (מאמינה שמציג בקולנוע) פסיכו (הגרסה החדשה) ג'יי איי ג'יין אינדיאן ראנר (שון פן ביים) דרכו של קרליטו (אין לי מושג אם זה השם בעברית אבל זה תרגום של השם הלועזי CARLITO'S WAY)
 

Y. Welis

New member
ואגב זה, תמונה מתוך BFME II הקרוב

לא ברור לי מי האלף הזה (אולי קלבורן? נאמר עליו שהיה לו שיער כסוף), אבל לפי השמועות וקטעי הדברים מהאתר של המשחק, נראה שהסיפור לא יהיה על תקופת הסילמאריליון (דווקא ציפיתי לקרב בין פיאנור לבאלרוגים..), אלא משהו מוקדם יותר בארץ התיכונה. נראה שיצורפו גם דמויות שלא תוארו בספרים, כמו הענק מההר (אולי מתוך ה'הוביט'). נראה שהמשחק הזה יהיה העיקר, ושלא תצא חבילת הרחבה ל-BFME הראשון.
 

maglor

New member
קראתי את כל הפרטים באתר, מדובר על

תקופת מלחמת הטבעת אך בצפון הארץ התיכונה, כלומר עזבנו את אחוות הטבעת והלכנו על מה שקרה בהר הבודד וביעראופל באותה תקופה, מה שכן הם שינו מאוד את המשחק, במקום מקומות בנייה מוגדרים הם החזירו את אפשרות הבנייה החופשית, הם הוסיפו סירות, למרות שהם די הגבילו את זה לטעמי, אולי בגלל ששום דבר לא תואר מעבר לכך, אך לכוחות הטוב יהיו רק ספינות הדומות של העלפים, כלומר כמו אלה שראינו בסוך שיבת המלך, ולכוחות הרוע יהיו רק את ספינות הcorsairs שראינו גם בשיבת המלך. חוץ מזה, החומות שניתן ללכת עליהן בוטלו, כלומר החומות הן דקות ואי אפשר להציב עליהן יחידות, בנוסף חסל סדר המבנה המוגדר ליישובים שלך, אתה יכול לבנות חומות כפי רצונך, אך הן חייבות להתחיל ממבנה מוגדר כלשהו שאני לא זוכר את שמו. חוץ מזה, אחרי שמסיימים את הקמפיין נפתחת אפשרות משחק שנקראת WAR OF THE RING הדומה במקצת לRISK אך בעצם מדובר על מלחמת הטבעת. אלו הדברים החדשים שאני זוכר.
 

Y. Welis

New member
אלמנט ה'ריסק' בעצם חוזר למבט מלמעלה

שהיה במשחקי ה-C&C הראשונים (והמצויינים, בעיקר רד אלרט הראשון), ואפילו לפניהם במשחק כמו Command HQ הקלאסי, שעדיין לא נעשה משהו דומה לו ב-15 השנים שחלפו מאז. הגיע הזמן... חבל שלא חזרו יותר רחוק בזמן לתקופת תחילת העידן השלישי, ומלחמת ארנור באנגמאר, וכן גונדור בפולשים מהמזרח. היה יכול להיות מעניין להביס את המלך-המכשף, ולצרף את הנסיכי הרובאניון. דובר גם על קמפיין בנומינור - אבל כנראה שזו היתה רק שמועה.
 

Berethor

New member
מממ...../images/Emo4.gif..חבל מאוד

חבל על החומות..למה EA הולכים אחורה ..ושוב אי אפשר לעלות חיילים לחומות ?? במקום לשפר את עניין החומות והכניסה לבניינים וביצורים מציותיים..כמו בSTRONGHOLD 2(גם אליו יש תענות..בעיקור הקטע של הצפה בחיילים...דחיסה של 1000 חיילים בחור בקיר,במגדל אחד וכו) אבל עדיין יש מה ללמוד ממנו!!!,במקום זה הם החליטו(ואני לא מופתע מזה ..זה EA) ללכת שוב למשחקיות פשוטה עם מבנה אחד שאורג 1000 חיילים(המבצר הכול יכול הזה שיוצאות ממנו החומות וחמישים קריבושק..) וחומות שהם רק מחסום שאי אפשר לטפס עליו וכו...רק כדי שכול מעריצי הסרט יוכלו לשחק..מפשטים את המשחק במקום לשפר...חבל חבל ציפיתי ליותר מזה מEA.. היה יכול להיות הרבה יותר מעניין עם היו מכניסים למשחק הלמנטים מSTRONGHOLD2 פלוס שיפורים..וכניסה לכול בניין וביצור בו..עלייה לחומות וטקטיקה והתגנבויות וכו(בשלבים שמשחקים רק עם הדמיות) בסיגנון של קומנדוס 3 ועוד...אז היה יכול להיות באמת פריצת דרך בתחום משחקי האסטרטגיה ולא לזכות בקרידיט רק בזכות הסיפור והעלילה...אבל EA זה EA ככה זה..
 
למעלה