תנור אפיה

coen571

New member
תנור אפיה

האם תנור אלקטרולוקס לאפיה (בילט אין ) מומלץ ל אפית עוגות למי יש נסיון עם התנורים האלו?
 
לי יש אלקטרה ואני מאוד מרוצה

למעשה יש לי 2 אלקטרה כי החלטתי ללכת על שניים רגילים במקום אחד גדול של 90 והרעיון הזה היה אחד המוצלחים שעשינו
 
למעלה