"תנועת חב"ד"????

shaulig

New member
אתה יודע כמה מוסלימים ונוצרים יש? לעומת

יהודים? זה הופך את זה לנכון? אתה פשוט דמגוג טיפש.
 

משיח now

New member
ממש לא לרמה שלי להתווכח עם אחד כמוך, פשוט באת

ואמרת שהמשיחיסטים הם "קומץ שולי", לכן באתי אך ורק לתקן אותך מבחינה עובדתית- זה הכל...
 

בתי770

New member
זה שאחת החליטה להקים אתר זה לא ש

זה מיצג את כול חבד!מתי תפסיקו להכליל?
 

shaulig

New member
מותק,אף אחד לא מכליל

אני רק שאלתי איך חב"ד היפה והאמתית הפכה מחסידות מפוארת לתנועה. וההגדרה פה בפורום "כתנועת חב"ד" לא היחידה. משתמשים בח"ד בתור תנועה ולא בתור חסידות. יש פה חבדניקים לכן כתבתי על נושא שדי מעניין אותי.
 

משיח now

New member
אבל בתי, הנקודה היא שהבחור הזה מתעסק בטפל ולא

בעיקר. נכון, בעניין הזה הוא לפחות העיר הערה אחת לעניין, וגם אם אני לפעמים אומר "תנועת חב"ד"- עלי לדעת שזו טעות, ושצריך להגיד "חסידות חב"ד". אלא שמדהים לראות איך הוא ניפח את העניין, ובנה בגלל זה תיאוריה שלימה שלפיה חב"ד הפכה ל"תנועה ימנית קיצונית", ועוד כהנה וכהנה דברים בלי שום קשר למציאות...
 

shaulig

New member
אני מתעסק בטפל?? וואלה!

אתה לא יודע מה הרבי אמר! מה שזימרוני ציק מטיף לך זה לא דברי הרבי! הרבי התנגד לנתינת שטחים נכון! אבל הוא לא אמר שזה יהיה העיסוק המרכזי של חב"ד! [יותר נכון אתם לא חבדניקים-המשיחיסטים]. הרבי התנגד להצביע בבחירות חב"ד והרבי הריי"צ בפרט התנגדו לציונות יותר מסטמאר. פעם אחת בשמ"ח אם אני לא טועה הרבי אמר להצביע לאגודת ישראל והוא אמר מפורשות פעם אחת בלבד תשמע לדברי הרבי ואז תתקוף אותי.
 

משיח now

New member
כל שבוע בא הנה ליצן אחר. שבוע שעבר "בן הצבי"

עם כל הסילופים והשקרים, והשבוע מגיע בחור שמודה בעצמו שעזב את דרך חב"ד, ובאותה נשימה "מסביר לנו הכל"... אז שתדע: הרבי אכן אמר שההוראה להצביע ל"אגודת ישראל" היא חד פעמית, כי בשנת תשמ"ט היא הייתה מפלגה של חסידים בלבד, כשברשימה שלהם הופיע אז חבר כנסת חב"דניק הרב אליעזר מזרחי, והוא זה שנלחם נגד פרס ומנע ממנו אז להיות ראש הממשלה! כיום אגודת ישראל מורכבת גם מ"דגל התורה" שהם ליטאים והולכים נגד הרבי, ככה שברור שאסור לחב"ד להצביע להם! רק שבדיוק הפוך ממה שאמרת- הרבי תמיד אמר שחובה כן להצביע למפלגה הכי קרובה לעקרונות שלנו, שעל זה כמובן היה ויכוח בבחירות האחרונות: הרבנים שאני הולך לפיהם אמרו כמובן חד משמעית להצביע לברוך מרזל, והיו לצערי גם רבנים אחרים שאמרו חלק להצביע ל"אגודת ישראל", חלק ל"איחוד הלאומי-מפד"ל", וחלק לש"ס. אבל בכל מקרה כל חב"דניק יודע שצריך ללכת להצביע, כי ככה אמר הרבי.
 

shaulig

New member
הרבי אמר לא להצביע להמאתה מסלף?

הרבי שלך הוא זימרוני ציק החולה נפש. הרבי שלי האמיתי שנפטר בתשנ"ד אמר לא להבציע חב"ד האמיתית הדרך המקורית היא נגד הציונות. חב"ד בדרכה לא מתאימה לך אז עוף אך אחד לא צריך בן אדם שחזר בתשובה שיהרוס את חב"ד עם השטויות שלו. אנחנו ליצנים? שאנחנו אומרים דברי אמת ואתה מסלף?? אה? אתה משיחיסט גובל בנוצריות אין לך זכות לדבר על חב"ד ובפרט שלא על הרבי!
 

משיח now

New member
אז תלך לשאול כל רב לא-משיחיסט שאתה רוצה- כולם

יגידו לך שהרבי נתן הוראה חד משמעית שצריך להצביע. חב"ד אכן מתנגדת חריפה ביותר לציונות, אבל הצורך להצביע בבחירות איננו קשור בשום צורה להשקפה ציונית ח"ו, אלא לרצון להשפיע שתיבחר המפלגה שהכי קרובה להשקפותינו בנושאים החשובים: 'מיהו יהודי', שלימות הארץ וכ'ו. לשאר ההשמצות המכוערות שלך אינני מתכוון להגיב פעם נוספת...
 

משיח now

New member
נכון, ההגדרה המדוייקת היא באמת "חסידות חב"ד",

ולחסידות הזאת יש רבי, שנתן הוראות מפורשות לכל חסידיו באינספור עניינים, ובפרט בעניין חובת המחאה נגד ממשלות שמדברות עם הערבים על מסירת חלקי א"י!
 

משיח now

New member
חב"ד איננה תנועת "ימין"- חב"ד מחוייבת אך ורק

לדבר ה' זו הלכה, כמו שכתוב במפורש בסימן שכט בשו"ע, שבמצב של פיקוח נפש אפילו מחללים את השבת ויוצאים להילחם! כל המושגים של "ימין" ו"שמאל" קשורים אך ורק למלכות השקר ה"ציונית".... זעקת הרבי מלך המשיח נגד מסירת שטחים ( ואפילו נגד דיבורים על כך ) נובעת אך ורק מטעמי הלכה!
 

בתי770

New member
היטבת להסביר!ישר כוח!

ואני מחכה לדבר תורה הבא שלך! משיח נאו
 

bluestar 777

New member
שום ימנית קיצונית.

דעתו של הרבי היתה ונשארה תמיד יצוקה ואיתנה, דעה ששללה כל ויתור, דעה ששללה כל התרפסות, דעה שקידשה את הארץ הקדושה שנתנה לנו משמים ואינה נתונה לסחר מכר.. עד כה הוכח שכל ויתור או התרפסות הביאה שפך דם נוראי.. עצם זה שחב"ד מובילה קו שפוי שאינו משתנה ואינו נסחף עם העוות והחולשה ששוררת בציבור הכללי, מגדירה אותה אוטומטית כימנית קיצונית משיחית.. מה לעשות שהאמת היא קיצונית. במאבק האחרון הלך פלג מסויים והוביל קו שלא תמיד היה לרוחו של הרבי, הדברים ברורים וכל זה לא הופכת את חב"ד לסהרורים. אלו שמצביעים על חב"ד ככאלו, יבדקו נא את עצמם מה השתבש אצלם, איך הם נסחפו בזרם המטורף של הסגידה לשלום הזוי, סגידה להתפרקות של חוט השידרה, סגידה להתרפסות והתייפייפות.. הם הם משיחיים ולא חב"ד שמובילים תמיד שפוי ובריא.
 
למעלה