מתעניינת50
New member
תמיכה לתומכת?...
שלום לכם הפנייה שלי פה נוגעת לשני מישורים. אני גרושה עם ילד בן 4, יש לי חבר קרוב מזה כ5 שנים אשר חולה בסכיזופרניה. היה מאושפז מספר פעמים בעבר ובשני האשפוזים האחרונים שלו כבר הכרתי אותו ועזרתי למשפחתו המון. לפעמים אני מקבלת את הרושם שאני האדם היחיד שהוא באמת סומך עליו, אם זה לספר לי באמת מה עובר עליו, או להקשיב לי לגבי אשפוז או לגבי לקיחת תרופות וכו'. מיותר לציין, אני משערת, שנשבר לי הלב לראות אותו סובל כ"כ. בכל פעם עד היום אחרי שהוא משתחרר מאשפוז הוא מפסיק טיפול, נשאר מאוזן תקופה מסוימת, ואחרי בין שנה לשנתיים בערך חוזר שוב לאשפוז. שאלה מספר אחת, החשובה יותר, היא איך אפשר לעזור לו ולשכנע אותו להמשיך טיפול גם כשהוא לא באשפוז? שאלה מספר שתיים, שהיא סתם התלבטות שלי (והסיבה שציינתי את הסטטוס האישי שלי), היא שיש בינינו המון רגש ואני נקרעת בין הרצון שלי לעזור לו כחברה, כי החברות בינינו מדהימה, לבין הרגשות שיש בינינו, אם כדאי לנסות להעביר את הקשר למישור הרומנטי. אני יודעת שעניין הרומנטיקה לא קשור לפורום הזה, אני יותר מתכוונת מבחינת עניין המחלה, השפעה על הבן שלי של סכיזופרן בבית, ובכלל לבנות זוגיות עם אדם לא יציב....
שלום לכם הפנייה שלי פה נוגעת לשני מישורים. אני גרושה עם ילד בן 4, יש לי חבר קרוב מזה כ5 שנים אשר חולה בסכיזופרניה. היה מאושפז מספר פעמים בעבר ובשני האשפוזים האחרונים שלו כבר הכרתי אותו ועזרתי למשפחתו המון. לפעמים אני מקבלת את הרושם שאני האדם היחיד שהוא באמת סומך עליו, אם זה לספר לי באמת מה עובר עליו, או להקשיב לי לגבי אשפוז או לגבי לקיחת תרופות וכו'. מיותר לציין, אני משערת, שנשבר לי הלב לראות אותו סובל כ"כ. בכל פעם עד היום אחרי שהוא משתחרר מאשפוז הוא מפסיק טיפול, נשאר מאוזן תקופה מסוימת, ואחרי בין שנה לשנתיים בערך חוזר שוב לאשפוז. שאלה מספר אחת, החשובה יותר, היא איך אפשר לעזור לו ולשכנע אותו להמשיך טיפול גם כשהוא לא באשפוז? שאלה מספר שתיים, שהיא סתם התלבטות שלי (והסיבה שציינתי את הסטטוס האישי שלי), היא שיש בינינו המון רגש ואני נקרעת בין הרצון שלי לעזור לו כחברה, כי החברות בינינו מדהימה, לבין הרגשות שיש בינינו, אם כדאי לנסות להעביר את הקשר למישור הרומנטי. אני יודעת שעניין הרומנטיקה לא קשור לפורום הזה, אני יותר מתכוונת מבחינת עניין המחלה, השפעה על הבן שלי של סכיזופרן בבית, ובכלל לבנות זוגיות עם אדם לא יציב....