תמיד שמח לקבל תגובות חדשות...

Sabre Runner

New member
תמיד שמח לקבל תגובות חדשות...

אלוהים אדירים ------------- הדלת הרחבה נפתחה לאט וגילתה מאחוריה שני אנשים. האחד היה לבוש במין חליפת טיס מוזרה והשני היה לבוש בבגדי יום-יום מתחת לחלוק מעבדה לבן. הם נכנסו לתוך המעבדה הקטנה שהייתה מרוצפת במחשבים ובכל מיני מכשירים משונים ולא מזוהים, כולם כאחד היו מחוברים למשטח מורם באמצע החדר. "אורי, אתה משוגע," אמר האיש בחלוק המעבדה. "תודה, בן. גם אני אוהב אותך," האיש בחליפת הטיס חייך לחברו וצעד אל המשטח בזמן שבן התמקם מאחורי אחד השולחנות המלא במחשבים. "אני לא מבין איך אתה מצליח לשכנע אותי לכל הפרוייקטים המוזרים שלך," הוא אמר כשאתחל את המערכת. "זה בגלל שגם לך יש סקרנות," אמר אורי ובדק את כפפותיו ואת הלוח שהיה ממוקם על אמתו השמאלית. "אבל זה בלתי אפשרי ואתה יודע את זה." "גם מסע בזמן היה בלתי אפשרי עד לפני כמה חודשים. מסתבר שפשוט ניגשו אליו לא נכון." "כן, כן. מסע בחלל שווה למסע בזמן עם הפיכת הפאזה של מרקם הזמן-חלל וכל החרא הזה. אני לא מבין את זה לגמרי בעצמי. אבל זה לא משנה, אתה תחדל מלהתקיים." "זה בדיוק מה שאני מתכוון לברר." בן הסתכל על המקלדת בתקווה שתציע לו רעיון טוב יותר איך להסית את חברו מהניסיון המשוגע לשחק עם הזמן אבל שום עזרה לא הגיעה. "טוב, אתה מוכן?" בן הסתכל על חברו במבט המאיים ללחוץ על הכפתור. "פשוט תלחץ על הכפתור, יא—" התחיל אורי להגיד אבל נקטע כשבן לחץ על הכפתור וגרם לחברו להתאדות. ------------ הצעקה הדהדה לאורך הסמטה כשאורי התחבר מחדש, שני מטר מעל הרחוב, ונפל על חבילת שקיות אשפה. הן התחילו לבעור בגלל המטען החשמלי מהחליפה ואורי בעט בהן ודרך עליהן עד שנכבו. הוא סידר את החליפה שלו ונשם לרווחה. צעדים נשמעו מכיוון הרחוב הראשי ואורי ידע בדיוק מי זה. הוא מייד התחבא מאחורי פח אשפה ושלף את האקדח שלו. הדמות נכנסה לסמטה ומיהרה לחצות אותה. אחרי שהאיש עבר את פח האשפה אורי יצא ממחבואו וצעק אליו. האיש הסתובב ונתן מבט מבוהל באורי לפני ששאל "מי אתה לכל הרוחות? ומה זה הדבר המגוחך שאתה לובש?" "אני מהעתיד ו... זה ניסוי מדעי," אורי חייך. "להתראות," הוא הרים את האקדח לגובה ראשו של האיש, "סבא." הוא סחט את ההדק. ------------ הודעה מוזרה הופיעה על מסך המחשב: --- שגיאה T0: פרוטוקול בלימת זמן קרס --- --- העיוות גרם לסגירתה של תוכניתך --- --- סיום התוכנית התרחש ב-212.17/06/58072 --- --- בבקשה, אתחל את יקומך --- אלוהים הסתכל על המסך במבט של פליאה וכמעט נחנק על חתיכת הפיצה שלו. הוא מיד הושיט יד לקולה ורוקן חצי פחית. הוא ניסה לבדוק אם תוכניות עדיין רצות ברקע אבל המערכת קרסה לגמרי והכל נתקע. הוא הושיט את ידו לכפתור האיפוס וחשב שנית על מה שהוא הולך לעשות. הוא הוריד את ידו ולחץ על כפתור הכיבוי. "די. נמאס לי מבני האנוש המטומטמים האלה. הם תמיד מנסים להרוס הכל," הוא קם בזעם מהשולחן והשליך את הפיצה לפח בדרכו החוצה "הייתי צריך להיות שרברב." הקולה התנדנדה על השולחן ונפלה על המקלדת כשהיא שופכת את שארית תוכנה אל בין המקשים.
 

Yuli Gama

New member
איך קראו בזמנו לפרויקט ש

שריכז את כול הקלישות? להרוג את סבתא? או משהו? לפי מה שפירסמתה עד עכשיו, נידמה לי (תקן אותי אם אני טועה) אתה משתמש בקלישות בכוונת תחילה. כיד ליצור עלילה יותר משעשעת? קלישה אחד מכוונת, נחמד, שניים קשורות,חביב אבל חבילה של קלישות שכול אחד מושכת לכיוון אחר... דעתי האישית, הפעם הגזמתה. אבל סך הכול סיפור חביב.
 

Sabre Runner

New member
זה מה שנקרה לתת נקודת מבט חדשה

על נושא ישן. זה דווקא אחד הרעיונות היותר נחמדים שלי, לפי דעתי.
 

Yuli Gama

New member
הבעיה היא לא הנחמדות

הבעיה היא שהריגת הורים/סבים/סבתות וכו ועולמנו כמשחק מחשב של אלוהים הם קלישה קטלנית... אפרופו, למה? אני כימת ולא מכירה סיפורים שבאמת עוסקים בזה.
 
Why do you think

That G0D using Bill Gates type of software? (under Linux it will not totally crash - maximum core-dump for single program) Sorry for the english, I have no patiant to load hebrew on this computer.
 
לא הייתי בקטע שבו הסבירו

שצריך לבקש ממך רשות לפני שכותבים משהו או כשקיבלת את כתב המינוי שלך כאחראית הצנזורה בפורום הזה. אם מפריע לך שמישהו כותב משהו על אלוהים, אני מציע שתימנעי מלקרוא את מה שהוא כתב. דרך אגב, את דתייה ואת קוראת לעצמך כוסית? שהחבר´ה בבני ברק לא ישמעו אותך... אני חרד ממה שהם עלולים לעשות לך. נ.ב יכול להיות שיצאתי ממש אדיוט וזו בסה"כ תגובה צינית, אם כן אנא קבלי את סליחתי ותתעלמי ממני להבא.
 
אז לא הבנת את המשפט

הכוונה היא שהחיים קצרים בראייה כוללת, אך השנים ארוכות אם אתה מסתכל על כל שנה בנפרד. ויש לזה משמעות עמוקה יותר, אבל אני אניח לך לחשוב עליה לבד.
 
תלוי באיזה ספר אתה קורא ...

אתה מתיחס להינלין ... אני לאדמס - החיים הם כמו אבטיח - ירוק בחוץ, ירוק בפנים וחמוץ.
 
לא סלחתי, ובכל זאת אגיב.

בהתעלמות חמורה מהסתירות והפראדוקסים שבדמותך, אני רוצה לענות לך ברצינות. עד כמה שהבנתי, האשמה היא לא באלוהים. להפך. הסיפור מודה בכך שאלוהים קיים, ואומר כי האשמה היא בבני האדם, שגמלו לו על טוב ליבו בכפיות טובה ומחיקת כל מה שיצר וכו´. אנא, הראי לי במה זה שונה מהתפיסה המקובלת של אלוהים ויחסיו עם בני האדם. לעוד מישהו פה זה מזכיר את התגובה של הכנסייה הקתולית כלפיי הסרט "דוגמא"? _______________ יום לא-הולדת שמח, גל
 

Sabre Runner

New member
מתי אמרתי שזה שונה?

בעיקרון הסיפור אמור להיות בדיחה נחמדה. והמסר היחידי שאני רואה פה הוא המסר שאני דוגל בו לעיתים קרובות: האנושות היא קוץ בתחת הקוסמי ולא שווה להשקיע בה.
 
למעלה