תמיד זה קורה רק לי........

(: baby

New member
תמיד זה קורה רק לי........

קרה לכם פעם ביום אחד שרבתם עם כל העולם ואישתו? אז לי זה קרה היום. דואגת להרוס כל ניסיון התקרבות אליי. דואגת לקטול אנשים. אני פשוט בנאדם רע וזהו! בייבי
 

candybox

New member
לא רק לך....

רוקה לי בערך כל יום אחותי, ואת יודעת, השאלה היא .... מה כבר קרה לך היום? קנדי- שחושבת שבייבי לא בנאדם רע בכלל... ממש להפך!
 
baby נשמה שלי !!! ../images/Emo23.gif

אני לא אוהב אנשים רעים !!! ואותך אני אוהב !!! מאד !!!
מה שאומר , שאת לא בן אדם רע !!! להיפך , את בן אדם טוב ודואג ונפלא !!! פשוט אוהב אותך !!
 

Enni

New member
לא מכירה אותך כמו אחרים פה

אבל אני חושבת שלבן אדם רע לא היה מפריע לריב עם כל העולם. אולי אני טועה, זו דעתי בכל אופן.
 

sweet melon

New member
baby../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

אני בטוחה שאת ההיפך מאדם רע יש ימים כאילו שאנחנו מתכסחים עם כולם קורה.. בימים כאילו אולי פשוט עדיף להתרחק ולהיות לבד להתרחק בשביל להימנע ממריבות סתמיות אני מקווה שמצב רוחך השתפר לטובה sweet melon שולחת מלא חיוכים באהבה
 

רותי ב.

New member
זה לא קורה רק לך, לכולם יש כאלה

ימים, וזה שיש לך יסורי מצפון רק מראה שיום אחד שכזה, שמריבות ´נדבקות´ בך לא עושה אותך אדם רע. מחר יום חדש, היא אמרה....
 
למעלה