תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק
תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק
הייתה קיימת בעיה במתחם עסקים שורק (או מתחם איקיאה) בראשון לציון, ששירות האוטובוסים שם היה לוקה בחסר. די נדיר היה לראות אוטובוס בקו שירות.
לפעמים אפשר לראות אוטובוסים של איסוזו או של "מאן" (ובתוך זה של חברת "מטרופולין" בני היצרנים), נוסעים באזור. טוב, נמצאים שם המרכזים של של שניהם. אבל כאמור לא ממש קווי שירות.
כעת בשיפורי ראשון לציון האריכו את קו 6 למתחם וגם כל נסיעות קו 84 מגיעות למתחם. זה לעומת קודם לכן, שהנסיעה הראשונה של קו 84 הגיעה אחרי שמונה וחצי בבוקר.
בשעות הבוקר לפחות עבור תושבי ראשון לציון, בת ים והסביבה מדובר בשיפור גדול.
קודם לכן הם היו תלויים בקו 112 עם הנסיעה הבודדת שלו ביום, שעובר בתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ. כעת אין להם צורך בזמן המתנה ארוך, במיוחד לקו 112. בפועל מגיעים לעבודה קודם וזמן הנסיעה התקצר, למעלה מחצי שעה של הגעה מדלת לדלת.
אחרים היו נוסעים מערב ראשון או ממרכז ראשון לציון לרחוב רוטשילד. תלויים בקו 12 של 06:25. גם להם נחסך זמן נסיעה. כך שבפועל בסביבות שבע-שמונה בבוקר, משתמשים בקו 6 בהגעה למתחם. זהו רק השבוע הראשון להפעלת הקו המשודרג ועוד לא כולם מכירים את זה. כך שייתכן והכמות גם תעלה.
גם בחזרה הביתה אחרי הצהרים או בערב, ללא ספק זהו שיפור. לא המתנה פעם בחצי שעה לקו 84, שכן פועל קו 6. בשקלול של 6 ו-84 גדלה כמות הנסיעות בשעה.
יש גם עניין נוסף: קודם לכן נסיעות רבות של קו 84 לא יצאו. אוטובוס של שעה 17:00 לא יצא ולעתים גם לא של 17:35. בפועל ב-18:00 היה יוצא אוטובוס. המצב הזה לא קרה לא פעם ולא פעמיים. לפחות פעם בחודש זה קרה. כך שגם אם לא כל הנסיעות של 6 ו-84 יוצאות או ייצאו, המצב עדיין יהיה עדיף, ממה שהיה קודם לכן.
יש לציין שגם קו 84 כבר לא נוסע דרך השכונות הדרומיות-מערביות בראשון לציון וזה טוב יותר. אולי יש מקום גם להוריד את הסיבוב דרך קניון הזהב.
כפי שכתוב בשרשור אחר, החל לפעול קו 190 החדש והמהיר. בפועל שיפור משמעותי בהגעה ממתחם שורק לתל אביב, לעומת קודם לכן.
לסיכומו של דבר בטבעת הפנימית של ראשל"צ ובת ים, ללא ספק יש שיפור רב וכך גם לתל אביב.
מעט רחוק יותר באזור רמת גן ובפתח תקווה, עדיין יש קושי בהגעה מהבית לעבודה וחזרה. אבל לפחות החל שיפור רב בטבעות הקרובות וטוב מאוד שכך.
תמונת מצב לשינויים בראשון לציון במתחם שורק
הייתה קיימת בעיה במתחם עסקים שורק (או מתחם איקיאה) בראשון לציון, ששירות האוטובוסים שם היה לוקה בחסר. די נדיר היה לראות אוטובוס בקו שירות.
לפעמים אפשר לראות אוטובוסים של איסוזו או של "מאן" (ובתוך זה של חברת "מטרופולין" בני היצרנים), נוסעים באזור. טוב, נמצאים שם המרכזים של של שניהם. אבל כאמור לא ממש קווי שירות.
כעת בשיפורי ראשון לציון האריכו את קו 6 למתחם וגם כל נסיעות קו 84 מגיעות למתחם. זה לעומת קודם לכן, שהנסיעה הראשונה של קו 84 הגיעה אחרי שמונה וחצי בבוקר.
בשעות הבוקר לפחות עבור תושבי ראשון לציון, בת ים והסביבה מדובר בשיפור גדול.
קודם לכן הם היו תלויים בקו 112 עם הנסיעה הבודדת שלו ביום, שעובר בתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ. כעת אין להם צורך בזמן המתנה ארוך, במיוחד לקו 112. בפועל מגיעים לעבודה קודם וזמן הנסיעה התקצר, למעלה מחצי שעה של הגעה מדלת לדלת.
אחרים היו נוסעים מערב ראשון או ממרכז ראשון לציון לרחוב רוטשילד. תלויים בקו 12 של 06:25. גם להם נחסך זמן נסיעה. כך שבפועל בסביבות שבע-שמונה בבוקר, משתמשים בקו 6 בהגעה למתחם. זהו רק השבוע הראשון להפעלת הקו המשודרג ועוד לא כולם מכירים את זה. כך שייתכן והכמות גם תעלה.
גם בחזרה הביתה אחרי הצהרים או בערב, ללא ספק זהו שיפור. לא המתנה פעם בחצי שעה לקו 84, שכן פועל קו 6. בשקלול של 6 ו-84 גדלה כמות הנסיעות בשעה.
יש גם עניין נוסף: קודם לכן נסיעות רבות של קו 84 לא יצאו. אוטובוס של שעה 17:00 לא יצא ולעתים גם לא של 17:35. בפועל ב-18:00 היה יוצא אוטובוס. המצב הזה לא קרה לא פעם ולא פעמיים. לפחות פעם בחודש זה קרה. כך שגם אם לא כל הנסיעות של 6 ו-84 יוצאות או ייצאו, המצב עדיין יהיה עדיף, ממה שהיה קודם לכן.
יש לציין שגם קו 84 כבר לא נוסע דרך השכונות הדרומיות-מערביות בראשון לציון וזה טוב יותר. אולי יש מקום גם להוריד את הסיבוב דרך קניון הזהב.
כפי שכתוב בשרשור אחר, החל לפעול קו 190 החדש והמהיר. בפועל שיפור משמעותי בהגעה ממתחם שורק לתל אביב, לעומת קודם לכן.
לסיכומו של דבר בטבעת הפנימית של ראשל"צ ובת ים, ללא ספק יש שיפור רב וכך גם לתל אביב.
מעט רחוק יותר באזור רמת גן ובפתח תקווה, עדיין יש קושי בהגעה מהבית לעבודה וחזרה. אבל לפחות החל שיפור רב בטבעות הקרובות וטוב מאוד שכך.