תמונת מצב- אשכול NBA נטו

תום116

New member
שוב הקטע של הכדורסל הטוב

תגיד, מה אתה מצפה ממני לומר אחרי הפסד של הקבוצה שאני אוהד? אולי משהו בסגנון הזה:" אוף, כמה חבל שהפסדנו. אבל היי, העיקר שהיה כדורסל טוב, אז למי אכפת"- אני אוהד אל איי ומה שמעניין אותי זה ניצחון של הקבוצה שלי, לא שום דבר אחר, ובטח לא כדורסל טוב(אל איי נותנת מספיק שואו בכל מקרה, אל תדאג)! אני לא נהנה משום ויכוח ולא נהנה להלהיט את הרוחות, סה"כ הגבתי את דעתי על הודעה הפתיחת בנושא הזה שפופוביץ' הוא המאמן הטוב בליגה. מה להלהיט את הרוחות בזה? בכל מקרה, מחריב את הפורום? ליד כל הודעה פה רשום השם\כינוי של מי שרשם אותה, שאתה רואה הודעות של "תום116" אתה פשוט יכול לא להיכנס ולא לקרוא, זה לא יעשה לי רע אם לא תקרא, כך שאין לך מה לדאוג!
 

the mnm factor

New member
אני לא מצפה ממך לכלום

אני מצפה ממנהלי הפורום לטפל במשתמשים שבאים לכאן ללא אהבה לכדורסל וזורקים סימני קריאה למכביר, קללות והאשמות שווא. זה הכל. מעבר לזה הייתי מצפה מכל בן אדם שצופה בכדורסל להנות מהכדורסל, כן, גם אם "הקבוצה שלו" מפסידה. כי אם לא אתה פשוט מעוור את העיניים שלך למהלכי הכדורסל היפים המתבצעים בצד השני, אתה מציף את עצמך בשנאה לכל דבר שהוא לא אתה ואתה פשוט לא נהנה מכדורסל.
 

תום116

New member
../images/Emo6.gif

"שבאים לכאן ללא אהבה לכדורסל" נו, באמת. מה זה השטויות האלה שאתה ממציא עליי, למרות שאתה לא מכיר אותי בכלל? להנות במשחק של אל איי? איזה להנות איזה נעליים, שאתה אוהד של קבוצה, זה הלחץ מדבר. באמת נראה לך שמה שמעניין אותי באמצע משחק זה כדורסל טוב? HELL NO. בשביל כדורסל טוב, או להנות מכדורסל סתם ככה, אני רואה משחקים אחרים. ראיתי למשל את בוסטון-גולדן סטייט שלשום, ונהניתי מאוד. משחק מצויין. יש לי אהדה גדולה לספורטאי רוג'ר פדרר, באמת נראה לך ש"נהניתי" אחרי שנגמר גמר ווימבלדון, למרות שזה היה הגמר הטוב בהיסטוריה של ווימבלדון?! באמת נראה לך שנהניתי מקבוצתי בכדורגל, למרות ששיחקנו כדורגל מחשמל ב-06\07, אבל לא היינו תכלתיים בנגיעה האחרונה(ארסנל, אגב)? כמובן שלא, זה תסכול מה שקוראים לזה! אז אל תגיד לי אם "להנות" או לא באמצע משחקים של הקבוצה שלי, בוודאי במשחקים צמודים.
 

תום116

New member
רק היה חסר פה

שגם תגיד שאני לא יודע להעריך כדורסל, אם לא הרעתי לבוסטון במשחק מספר 6 בגמר בשנה שעברה.
 

the mnm factor

New member
O_O

זתומרת אתה לקחת לעצמך קבוצה, אתה טוען שאתה אוהד אותה, ואתה הכי פחות נהנה לראות משחקים שלה ואתה כל המשחק שלה כוסס את הציפורניים מתוך לחץ? אתה ממש אבסורד מהלך.
 

תום116

New member
לא, אתה זה ששובר שיאים ידידי

1. "טוען שאני אוהד אותה"- עכשיו גם הפכת אותי לאוהד אל איי מתחזה? וואלה, מה הלאה? 2. כוסס את הציפורניים מתוך לחץ? זה אולי רק בדקות הסיום שממש צמוד. כמובן שב-20 ו-30 הפרש לזכות אל איי, אני מרשה לעצמי גם להביא איזה משהו מהמטבח ופשוט להנות לראות את הקבוצה שלי. אבל במשחקים צמודים? השתגעת? הלחץ בהחלט בשיאו. 3. שוב, כנראה אתה לא מבין מה זאת אהדה רצינית, אם אתה מדבר ככה. אני פשוט לא מתייחס למשחקים של הקבוצה שלי כמשחקים שאני מתיימר בכלל להנות בהם. אני רק רוצה לראות את הקבוצה שלי דורסת כל מה שזז, או בקיצור פשוט מנצחת. תן לי שידור חוזר בטלוויזיה, שאני כבר מודע לזה שניצחנו, ואז אני בהחלט אוכל לשבת רגל על רגל ולהנות מהמשחק. לפני כמה זמן הקבוצה שלי בכדורגל נתנה חתיכת הצגה, מול הקבוצה הכי טובה באנגליה, ועדיין במשחק ההוא אני זוכר איך מדקה 60 אני מסתכל על השעון ורק מתפלל שהזמן יעבור כבר כמה שיותר מהר. הנאה במשחקים של הקבוצה שלך? אולי ב-20-30 הפרש או ב3\4-0, ודאי לא במשחקים צמודים. ואני אבסורד..מה נגיד ומה נאמר.
 

the mnm factor

New member
עזוב, אין לי טעם בלהגיב לטענות שלך

אני בן אדם שאוהד כדורסל ואתה בן אדם שאוהד את הLA לייקרס ובהגיון הזוי במשחקים שלה אתה לא נהנה כי אתה לחוץ. אין לי שום טעם בלדבר איתך בפורום NBA כי אתה פשוט לא אוהד NBA בעייני. אני לא חושב שיש לך מה לתרום לי ברמת הדיון הבסיסית וכנראה שגם לי אין מה לתרום לך.
 

תום116

New member
יופי, זה העניין

אתה אוהד כדורסל, ואני אוהד קבוצה מסויימת בנוסף לזה שאני אוהב כדורסל. מעניין איך לדעתך צריך להתנהג אוהד של קבוצה? לא, באמת, איך לדעתך מתנהגים אוהדי קבוצות, בכדורגל, כדורסל או מה שזה לא יהיה במהלך משחק צמוד? הם מתיימרים "להנות" או מתיימרים לראות את הקבוצה שהם אוהדים מנצחת? אני מציע שתעשה משאל אצל כל אוהד רציני, ולא אצל "אוהדי כדורסל", ותיווכח לתשובות במקום לבנות פה תיאוריות של שטויות.
 

תום116

New member
ואני אתן דוגמא

מהכדורגל, בליגה האנגלית יש קבוצה בשם סטוק סיטי, שמצליחה להשיג ניצחונות דחוקים של 1-0, במשחק באמת הגנתי וממש ממש רחוק מלהיות "הנאה" לצופים שלה. ועדיין, הדבר היחיד שמעניין את האוהדים בסוף המשחק זה הניצחון עצמו. כל השאר, שולי לחלוטין.
 

the mnm factor

New member
אני אוהד קבוצת כדורסל לא פחות ממך

לא מודדים אהדה לקבוצה לפי מידת הפנאטיות בה אתה אוהד אותה. אני אוהד את הפיסטונס, אני אוהד אותם עוד מהימים בהם ריק קרלייל היה בקבוצה, אני עוקב אחרי כל דבר שקורה בקבוצה וקם לפחות פעם בשבוע לראות אותה משחקת. אתה יכול להגיד אותו הדבר על הלייקרס שלך? אם כן, סחתיין. אבל אפילו זה לא מדד של אהדה. אתה מגדיר את מי אתה אוהד. ההבדל בין שנינו הוא שאני יודע להנות גם לצד האכזבה שלי מהפסד ואתה לא. אני יודע להנות ממהלכי הכדורסל גם כשהם מבוצעים כנגד האנטרס שלי ואתה לא. אני יודע להעמיד את הרגשות שלי בצד ולהגיד שלמרות שאני כועס על ראשיד וכועס על לארי בראון שהספרס שיחקו טוב מפיסטונס במשחק מספר 7 ואני יודע גם לעריך אותם על כך. אתה לא. אתה חושב על עצמך ועל הרגשות שלך ועל כמה שאתה מבואס. זה ההבדל בין אוהד כדורסל לבין פנאט של קבוצה. אתה יכול לעשות כמה סקרים שאתה רוצה- אם החיים שלך והדעות שלך עובדות לפי סקרים אז יש לי הרבה רחמים עלייך.
 

תום116

New member
אז זה באמת ההבדל

אתה יכול להנות מדאנק על הפרצוף נגד הקבוצה שלך, יפה ככל שיהיה, אני לא. למה? כי זה נעשה נגד הקבוצה שלי. בדיוק כמו שאני לא יהנה מבעיטה חופשית מושלמת לחיבור בכדורגל, כי זה נעשה נגד הקבוצה שלי. אתה מערבב פה דברים. אי הערכה ליריב אף פעם לא אמרתי שאין לי, אבל את ההערכה שלי אני אתן אחרי המשחק. במהלך המשחק עצמו, להנות ממהלכים יפים של היריבה? פחח. אתה פשוט לא מבין מה אתה אומר. אם כך, אחרי כל גול יפה של הקבוצת חוץ בכדורגל, האוהדים הביתיים אמורים פשוט למחוא כפיים... אה, איזה מזל שזה רק אתה חושב כך. ובמהלך המשחק אני בהחלט חושב רק על עצמי ועל הקבוצה שלי, שום דבר אחר לא מעניין אותי במהלך המשחק(לייקר גאה בהחלט). וכן, גם אני מתעדכן כל יום במה שקורה עם הקבוצה שלי, והשנה ראיתי את כל המשחקים של LA פרט לאחד. החיים שלי לא עובדים לפי דעות וסקרים. רק אמרתי, שמבחינתך הדעה שלי עד כדי כך מוזרה, שאם תשאל עוד כמה אוהדי כדורגל או כדורסל בנושא הזה, אני בטוח שאנשים יענו לך כמו שאני עונה לך, ולכן תראה שהדעה שלי לא יוצאת דופן. במהלך משחק- אין שום סנטימנטים לשום דבר, אפילו לא לתיירי הנרי ולא לשאקיל אוניל ולא לדרק פישר ולא לכלום. רק לתת בראש ליריבה, נקודה! זה מה שמעניין אותי, וזה מה שאני רוצה לראות את הקבוצה שלי עושה!
 

rapgamer4ever

New member
כשהקבוצה האהודה עליי מפסידה

ומפסידה בבירור, כלומר שאין סיכוי שתחזור או שזה שידור חוזר של הפסד- גם אני לא נהנה מהמשחק, חד משמעית. אם כי כשמדובר בקבוצות שסתם אני מחבב אחת יותר מהשנייה וזו שאני פחות מחבב מנצחת אני עדיין נהנה מהכדורסל.
 

the mnm factor

New member
גם אני לא נהנה לראות את הפיסטונס מפסידים

ואני אוכל את עצמי כשאני רואה שטויות שהם עושים, אבל זה לא מפריע לי גם להנות מאיזה דאנק של לברון על הפרצוף של ראשיד או לפחות להעריך את הכדורסלנים של הקבוצה היריבה שהצליחו לגרום לפיסטונס שלי להראות כל כך רע. אם אתה לא מסוגל להנות מכדורסל כי אתה מעורב רגשית צר לי עלייך ידידי.
 

rapgamer4ever

New member
דוקא להפך

את היופי במשחק אתה משאיר ל-29 הקבוצות האחרות. אבל כששלך משחקת ולברון מטביע לך בפרצוף אתה מקלל את מי שהביא אותו. אם אתה לא מסוגל להינות (ולו רק כשאתה רואה את הקבוצה האהודה עליך) מספורט ברמה התחרותית הגבוהה ביותר, צר לי עליך.
 

the mnm factor

New member
זה בדיוק העניין

אני נהנה מהכדורסל בכל מצב, כי אני אוהב כדורסל. אתה לא, תום116 לא. אני יוצא פה זה שנהנה יותר בעוד אתם תופסים עצבים כשקבוצה זו או אחרת מפסידה. בטח תום גם לא יוצא מהבית שבוע ומתאבל כי קובי לא מסר פה או לא מסר שם בעוד אני מבין שזה ספורט ואני נהנה מהספורט ואם יש לי קבוצה שאני אוהד יותר אז אני רוצה בנצחונה אבל לא מעבר לזה. כי אני פשוט מתרגש מהספורט ונהנה ממנו ולא ממש מזיז לי אם גם לברון, שיש לי כל כך הרבה ביקורת כלפיו, נותן משחק נפלא נגד הקבוצה שלי. לאהוד קבוצות בצורה פנאטית זה אנפנטילי, לא להנות ממלכי כדורסל משובחים רק כי הם נעשו על ידי קבוצה זו או אחרת זה פשוט לפספס את כל העניין בלהיות אוהד כדורסל.
 

rapgamer4ever

New member
נו, מה אומר- אני לא מסכים איתך

חוץ מהעניין שבאמת יש בזה משהו אינפנטילי, אבל בעיני זה מה שהופך את זה לכל-כך טוב. הרי ילדים נהנים הכי הרבה, לא
? אגב, אני חושב שגם יש לזה חלק בכך שגברים אוהבים ומבינים ספורט יותר מנשים. את הנשים לא מעניין לחזור להיות ילדים, את הגברים לפעמים כן. ממש ככה.
 

the mnm factor

New member
ילדים נהנים הכי הרבה?

לא יודע. ממש לא חושב. יצא לי לעבוד קצת בגן ילדים וילדים הם סקטור אכזרי במיוחד. בכל אופן גם אני נהנה לעשות דברים ילדותיים, זה כיף, אבל להשאר תקוע בכיתה ג'- שם אם הקבוצה שלך מפסידה אתה לא יכול להראות את הפרצוף שלך בכיתה מחר- זה קצת גרוטסקי אתה לא חושב? לגביי נשים וגברים אני לא ממש מסכים- גם נשים חוזרות להיות ילדות בדרכן, פשוט רב הנשים לא גדלות על ברכי הספורט אז הן לא "יחזרו להיות ילדות" בכך שיצפו בספורט. הן עושות את זה בצורה אחרת.
 
למעלה