תמונות...

מוצארט

New member
חוץ מהמילים

"שורפי הדגלים" - כי אף-אחד לא שרף דגל, אני איתך בכל מילה
 

Mrs ButterFly

New member
כמה דברים

א) מי גייס את אלוקים לגוש קטיף? הרי ידוע שהקב"ה תומך מאוד בנושא של יישוב הארץ וכבישת שטחים למען ארץ ישראל השלימה! ארץ הפלשתים נכבשה על ידי עם ישראל הקדמון, לפני כ-3000 שנה. ב) איך את מעזה להשוות את גוש קטיף ואת המחאה שמסביבו לעגל הזהב?! רגב אדמה? כך את מתייחסת לארץ שלך? ארץ ישראל הקדושה, אם יורשה לי לומר! מדוע לא להוריד את תל-אביב מעל פני אדמת ארצנו? או את חיפה? אם אתם תומכים בהקמת מדינה פלשתינית בארץ הקודש, אי אפשר להחשיב אתכם כאנשים שאכפת להם מהארץ ומיעודה.
 
באמת?

מתי לאחרונה דיברת איתו וביררת את העניין? השוותי לעגל הזהב, כי הם מפגינים ונלחמים על דרך, שלדעתי מובילה למטרה הלא נכונה.. מה לדעתך קודם, אחדותו של עם ישראל וערכיו או רגב אדמה?
 

Mrs ButterFly

New member
איך את משווה?

אחדות העם הזה כבר מזמן שנוייה במחלוקת. אין אפילו דיבור על זה. תנסי לחבר בין חרדים לחילונים-אני בספק אם תצליחי. רגב האדמה הזה מאכלס כ-7500 יהודים, משהו כמו שכונה רגילה בעיר רגילה. אבל לפנות את השכונה הזאת? לעע, אין מצב. זה סתם הפסד.
 
נווית...

אחדות העם לא נהרסת ברגע שיש חילוקי דעות, אבל כשיש מלחמה היא נהרסת. רגב האדמה הזה מאכלס שכונה שלמה של אנשים, שהממשלה (הסמכות העליונה במדינה) החליטה להעביר משליטתה, כלומר לפנות. אין מצב או יש מצב בעיניך, זה המצב שעליו החליטה הממשלה והכנסת. וחמודה, אני מציעה לך לחקור בעצמך, ולא ללכת אחר דברים שאנשים אחרים אומרים לך... אלוהים לא הולך אוטומטית אחר דברים, חלוקת ארץ ישראל היא דבר מסובך גם בתנ"ך, הרי איננו בני אברהם היחידים.
 

Mrs ButterFly

New member
כמה שאני נראית תמימה

אני לא כזאת. אני שמעתי את שני צידי המתרס ובחרתי בצד שמתאים לי, תוך התייחסות למקורות תנכיי"ם והגיון אישי. "אחדות העם לא נהרסת ברגע שיש חילוקי דעות, אבל כשיש מלחמה היא נהרסת."-צודקת. המלחמה בעמנו היא לא מוצדקת, וגם לא אופציונלית. "רגב האדמה הזה מאכלס שכונה שלמה של אנשים, שהממשלה (הסמכות העליונה במדינה) החליטה להעביר משליטתה, כלומר לפנות."-אני לא מבינה למה אתם קוראים לשטח העצום הזה רגב אדמה. אני יכולה לומר באותה סיטואציה שגם חיפה היא רגב אדמה, השאלה היא בניגוד למה. הממשלה החליטה לפנות? סבבה. כמה מחברי הממלה החליטו זאת ע"י כפייה? עובדה, אריאל שרון אמר שמי שמחברי שלא יצביע בעד ההתנתקות-יפוטר. תראי לי חבר כנסת שהיה מוותר על המשרה שלו בכזאת קלות דעת.
 
תביאי את ההתייחסות התנ"כית שלך

ותראי את ההיגיון האישי שלך, ולא את ההיגיון של אחרים ואת השיקולים שלהם לאבד תיק או לא לאבד תיק
 
סורי...../images/Emo52.gif

בס"ד ובהשתדלותנו אני מצטער, דבר ראשון, בתורה ה' נתן לנו הבטחה גדולה לארץ גדולה מאוד!!! דבר שני, צר לי על איך שה' הוצג כאן כפרופסור!! שיהייה ברור ה' הוא דבר עליון מאיתנו בני האדם!!!
 
ה' נתן הבטחה לארץ גדולה מאוד.

לבני אברהם... שהם לא רק אנחנו, אלא גם הישמעאלים... אנחנו גם איננו כל בני ישראל... לא כל השבטים עלו ארצה... לא כל השבטים נשארו בדת ישראל...
 
סליחחחחחחההההההה?!?!?../images/Emo2.gif

בס"ד ובהשתדלותנו למרות ההערה שהוספת למטה עדיין נותר בי הרושם שהאשמת גם אותי במעשים הלא נכונים האלה!!! דבר שני, מי אמר שאנחנו כביכול מעכבים את דר היום דל מדינה שלמה?!?!? מי אמר לך שזה לא קבוצה שהשתלטה על המדינה ומכתיבה לעם שלם איך לחיות על פי הרצון שלה?!?!? ואם אתם כל כך בטוחים שאתם הרוב אז למה ראש הממשלה שלכם לא מוכן ללכת למשאל עם?!?!? אל תתפלאי! כן! זה כבר ראש ממשלה שמאלני! אולי כלפי חוץ זה נראה ששרון קצת בכסח עם העבודה אבל זה שטויות! שרון הפך לחבר מפלגת עבודה מן המניין אפי' שרשמית הוא יו"ר הליכוד!!! אז לפני שאת באה לאחרים בטענות תבדקי את עצמך! רקאחרי בדק בית מעמיק תצאי נגד הצד השני!!
 
לא התכוונתי להכליל ציבור שלם..

בגלל זה כתבתי את ההערה למטה... הליך חקיקה של משאל עם הוא שנה וחצי, דבר שיעכב את ההתתנתקות בשנתיים... אנחנו זקוקים להתנתקות כעת.. ראש הממשלה קיבל מנדט מהעם, קיבל את אמון בוחריו והוא ראש הממשלה הנבחר, שקיבל רוב סנצציוני... שרון בהחלט קרוב לדעות של מפלגת העבודה, לכן אנחנו במפלגת אחדות...
 

Mrs ButterFly

New member
וכנראה שהוא לא שמע על נאמנות..

הוא בא להיות ראש-ממשלה בתור ח"כ מהליכוד, לא מהעבודה. שרון לא היה קרוב לדעות של מפלגת העבודה! הוא היה ימני קיצוני! ובטח בגלל כל הכפיות של מנהיגי תנועת העבודה הוא הפך לשמאלני. אפילו צדק אין פה!
 
יש איזה צדק בדברים שלכם..

אבל העם נתן אמון גדול בשיכול דעתו של ראש הממשלה... ודי עם השטויות.. אף אחד לא כפה על שרון לשנות את דעתו...
 

Mrs ButterFly

New member
אה???

אז איך את מסבירה את זה? אפילו כדי להגן על עצמו הוא פיטר את שינוי, למען הסר ספק. ומשום מה, שינוי יצאה משם די מרוצה.. מעניין למה.
 
שינוי לא יצאה מרוצה...

אבל זו אינה דיקטטורה... ראש הממשלה לא מושלם, הוא לא ראש הממשלה שהעדפתי, למעשה הוא ראש הממשלה שאתם בחרתם... אבל כעת הוא ראש הממשלה של כולנו, והחלטותיו חלות על כולנו...
 

Mrs ButterFly

New member
אנחנו?

בואי נגיד שלא הייתה ברירה. והרוסים היו אומרים על זה: "מה זה, קומוניסטים?!"
 
למעלה