תמונות שצילמתי היום.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונות שצילמתי היום.

תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
 

אורי404

New member
קטר 747 מחליף כיוון.

תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
קטר 747 מחליף כיוון.
נסעתי בקרונות יגוסלבים עם הקטר הזה. כשהוא הגיע לתחנה הוא החליף כיוון. התמונה פה רואים אותו נוסע בדד.
 

אורי404

New member
ועוד קצת ממשיך.

תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
ועוד קצת ממשיך.
ותיכף אנשי הניהוג, יעברו לצד השני שך הקטר.
 

אורי404

New member
קטר 747 והקרונות מוכנים לנסיעה

תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
קטר 747 והקרונות מוכנים לנסיעה
לתל אביב ולחיפה (שעה 15:23 נתב"ג-בת גלים).
 
אוטובוס דומה ראיתי היום באזור

מאן SL 3358. 10-808-80
צולם בתל אביב. שדרות הר ציון 87.
אוטובוס דומה ראיתי היום באזור
בכביש שבא מת"א בצד ימין יוצא מול שיפודי עזרא (קצת אחרי) מעליו יש שלט פרסומת ענק, גם הספקתי לקלוט שיש אחריו עוד אוטובוס. זה מה שהצלחתי לקלוט תוך כדי נסיעה.
 

אורי404

New member
זהו כנראה ה-3000, שבדדד כתב עליו

אוטובוס דומה ראיתי היום באזור
בכביש שבא מת"א בצד ימין יוצא מול שיפודי עזרא (קצת אחרי) מעליו יש שלט פרסומת ענק, גם הספקתי לקלוט שיש אחריו עוד אוטובוס. זה מה שהצלחתי לקלוט תוך כדי נסיעה.
זהו כנראה ה-3000, שבדדד כתב עליו
לפני מספר ימים. אני לא מבטיח, אבל אני אשתדל להגיע אליו, ולצלם אותו.
 

4דדד

New member
אולי זה זה אבל תיזהר יש

זהו כנראה ה-3000, שבדדד כתב עליו
לפני מספר ימים. אני לא מבטיח, אבל אני אשתדל להגיע אליו, ולצלם אותו.
אולי זה זה אבל תיזהר יש
שם רוטווילרים,יש שם באיזור גם גרר טייגר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה