קטר 756 עם קרונות מודו.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
עוד תמונה.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
ועוד תמונה.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
תמונה אחרונה של קטר 756.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
קטר 747 מחליף כיוון.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
וממשיך.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
ועוד קצת ממשיך.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
שך=שלועוד קצת ממשיך.
ותיכף אנשי הניהוג, יעברו לצד השני שך הקטר.
הוא נוסע לכיוון הקרונות.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
עכשיו מהדקים.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
קרוב לקרונות, אך עדיין לא הדוק.תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
קטר 747 והקרונות מוכנים לנסיעהתמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
מאן SL 3358. 10-808-80תמונות שצילמתי היום.
היום (יום ראשון 10.10.2004), נסעתי לנתב"ג, צילמתי שם, אחר כך צילמתי שלושה אוטובוסים ישנים של דן.
אוטובוס דומה ראיתי היום באזורמאן SL 3358. 10-808-80
צולם בתל אביב. שדרות הר ציון 87.
זהו כנראה ה-3000, שבדדד כתב עליואוטובוס דומה ראיתי היום באזור
בכביש שבא מת"א בצד ימין יוצא מול שיפודי עזרא (קצת אחרי) מעליו יש שלט פרסומת ענק, גם הספקתי לקלוט שיש אחריו עוד אוטובוס. זה מה שהצלחתי לקלוט תוך כדי נסיעה.
בדדד=4דדד (ניר), כמובן.זהו כנראה ה-3000, שבדדד כתב עליו
לפני מספר ימים. אני לא מבטיח, אבל אני אשתדל להגיע אליו, ולצלם אותו.
אולי זה זה אבל תיזהר ישזהו כנראה ה-3000, שבדדד כתב עליו
לפני מספר ימים. אני לא מבטיח, אבל אני אשתדל להגיע אליו, ולצלם אותו.
אני רגיל לדברים האלה, אבל תודהאולי זה זה אבל תיזהר יש
שם רוטווילרים,יש שם באיזור גם גרר טייגר.
אורי אל תעשה שטויות, אם זה מסוכןאני רגיל לדברים האלה, אבל תודה
על ההזהרה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.