תמונות של לואיסנה!!!

ortal13

New member
זה שרשור של לואיסנה

לא של קמילה ובנחמין! תקשיבו יש לי הרב תמונות קטנות במחשב ושאני שמה אותן בפורום הן נהפכות למטושטשות איך אפשר להגדיל אותן?ללכת לאתר שהוצאתי אותן משם ושמור אותו בגדול?זה הרבה זמן ועבודה....אין אפשרות אחרת?כי יש לי תמונות יפות של לואיסנה ורובן קטנות.... בבקשה תעזרו לי כי זה השרשור שאני התחלתי וכבר השתלטן עליו!חחחחח טוב תענו לי בבקשה לא כמו קודם תודה:)
 
מה את רומזת??

דבר ראשון את מתחילה שרשור ושמת 3 תמונות והלכת אז אם את לא רוצה שיעזרו לך לשרשר אז אל תעשי שרשור כולם משרשרים לא רק את ,לא ככה??? ובקשר לתמונות שלך גם לי זה היה ככה אני חושבת שאין דרך אחרת כי שמרת אותם קטנות את צריכה לפתוח מאתר את התמונה ולשמור!!!!!!!!!
 

frikin shin

New member
בקשה לתמונה של לואיסנה!

קודם כל התמונות מאוד יפות! כל הכבוד! סוויט בוניטה שמה בהתחלה תמונה שלואיסנה במעיל צהוב וכתוב : הפעם היא ראשונה. לולי היה את זה פעם בראש1... מישהו יכול לתת לי את התמונה המלאה של זה או בלי הכתובות מאחור?
 

frikin shin

New member
בקשה לתמונה של לואיסנה!

קודם כל התמונות מאוד יפות! כל הכבוד! סוויט בוניטה שמה בהתחלה תמונה שלואיסנה במעיל צהוב וכתוב : הפעם היא ראשונה. לולי היה את זה פעם בראש1... מישהו יכול לתת לי את התמונה המלאה של זה או בלי הכתובות מאחור
 
למעלה