תחנה מגלומנית ומיותרתתמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם
קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
תחנה מרכזית תל אביבתחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.
צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.
התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
לפי מיטב הבנתיתחנה מרכזית תל אביב
זאת היתה יכולה להיות הצלחה אם במועד הקמתה היו משלבים בה קוי רכבת תחתית בנוסף למערך האוטובוסים הקיים.
אבל במדינת החלם ישמאעל אף אחד לא חזה את ההתפתחות המהירה של מטרופולין תל אביב והפיכתו ל"מדינת מרכז"
מתחם רידינג לא מתאים לדעתיתחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.
צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.
התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
התכנון העתידי מדבר על שתי תחנות.מתחם רידינג לא מתאים לדעתי
התחנות צריכות להיות על ציר איילון
מסוף 2000 ארלוזרוב, לבאים מצפון
צומת חולון, לבאים ממזרח
משה דיין ראשון לבאים מדרום
כל התחנות מקושרות לתחנות הרכבת הסמוכות
למה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?התכנון העתידי מדבר על שתי תחנות.
אחת באזור רכבת מרכז והשנייה בסמוך לצומת חולון. באופן כזה התח"צ תהיה יעילה משמעותית מכיום.
נוסף על כך שהתמח"ת היא מקום מגעיל ומצחין שיש למחות מעל פני האדמה, גם הנגישות התח"צית לשם מלא מעט מקומות בגוש דן פחות טובה בהשוואה לרכבת מרכז ולאזורים אחרים.
מה שנעשה במטרופולין חיפה צריך להיעשות גם בתל אביב. רק כמובן שפה סדר הגודל של הנוסעים גדול הרבה יותר ויש גם יתרון בדמות נתיבי איילון, המאפשרים לקווים מהצפון להגיע למסוף דרומי ולקווים מהדרום להגיע למסוף צפוני כמו שנעשה היום.
מה עם התחנה המרכזית הנוכחית של ראשל"צ?למה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?
נוסף לשתי אלו צריכים גם תחנה בדרום גוש דן.
ואיזור רכבת משה דיין בראשון מתאים לזה.
יש תוכנית לתחנת רכבת באזור התחנה המרכזיתלמה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?
נוסף לשתי אלו צריכים גם תחנה בדרום גוש דן.
ואיזור רכבת משה דיין בראשון מתאים לזה.
כאילו שזוג צעיר ירצה לגור שם ::תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.
צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.
התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.
צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.
התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
גם כשהן פעלו בקומה 2 היו בעיקר חנויות ריקותתמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם
קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
היה טור של יהונתן גפן על הענייןגם כשהן פעלו בקומה 2 היו בעיקר חנויות ריקות
מהיום הראשון היה ממש מפחיד להסתובב בקומות התחתונות.
לאורך השניםתמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם
קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
הוא רוצה תמונות מהתקופה שהקומות היו פתוחותלאורך השנים
יצאו לפחות 2 קבוצות של "מגלי ארצות" מקרב חברי הפורום לחקור את הקומות האבודות. יש הרבה תמונות בארכיון.
אני יודע.הוא רוצה תמונות מהתקופה שהקומות היו פתוחות
הלו חברה ביקשתי תמונותאני יודע.
אחחח , אלו היו ימיםלאורך השנים
יצאו לפחות 2 קבוצות של "מגלי ארצות" מקרב חברי הפורום לחקור את הקומות האבודות. יש הרבה תמונות בארכיון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.