דני
יש לך תמונות יפות מאוד ואיכותיות מאוד תודה שפרסמת אותן כאן בפורום הביתי המיוחד והיחודי שלנו חברה יש לכם גאוות יחידה כלפי הפורום הזה? לי יש גאוות יחידה כלפי הפורום הזה וכלפי חבריו בואו נהיה מאוחדים והלוואי ולא יהיו כאן אף פעם ריבים ויהיה המון שיתוף פעולה פורה ונעים בין כל חברי הפורום ושיהיה לנו תמיד נעים בפורום המיוחד והיחודי שלנו ואני ממציא לכולנו לילה טוב לכם חברים יקרים ואהובים
תודה על התמונות
חיפה היא העיר האהובה עליי (מי יודע, אולי אעבור לגור לשם בעתיד) חבל לי על הפוטנציאל המבוזבז של הכרמלית,רק אם היא הייתה ממשיכה עוד קצת לכיוון אחוזה והאוניברסיטה, או אחוזה, רוממה, ונו"ש, אני בטוח שלא היית מוצא אותה ריקה כל כך.