תמונות מה-24.9.03

ואחרונה חביבה!!!../images/Emo13.gif

שלושת כוכבי הערב שלומי שבת אלי יצפן וגליקריה... בבקשה------------------------->>>>>>>>
 

Yasoo

New member
ראית את התמונה שפאדי העלה?

ממש אותו לבוש....פאדיחה
 

F a d i

New member
אני דווקא חושב שזה יפה שהיא משקיעה

בלבוש אצלינו כמו שהיא משקיעה ביוון ואם מאיוש מסכימה לה....
 
למעלה