איזה נסיך כפרה עליו איך הוא אוהב את אח שלו
ל לירי לא שרה New member 12/12/13 #56 לפי המבט הוא הולך להזיז אותך הצידה. עכשיו תורי להשוויץ. תראה איזה מתוק.. לפרק אותו.
A Anna begins cc New member 12/12/13 #60 א-מא! איזה הורס. תן לו את המספר שלי ותגיד לו שאני מחכה לו עוד 15 שנה בערך.
A Anna begins cc New member 13/12/13 #68 אתה מבין למה אני רוצה להתחתן עם תימני? בשביל שיצאו לי ילדי מוקה כאלה.
ס סוקרטס פה New member 13/12/13 #69 אהה... כן.... ואני רואה סרטים כחולים בשביל התסריט.... אהה... כן.....
M mri10 New member 12/12/13 #63 למען ההגינות אציין.. ששערי כבר נהיה לו שחור...ובכלל היום,עבר לא מה שהיה פעם.