תמונות מהשלג

שKקירה

New member
תמונות מהשלג

לא אני לא צילמתי ... אני רק מעלה תמונות מהחברים בירושלים...
אני חסה על גופי הענוג שלא יקפא...
 
בהתחלה זה יפה

אח"כ זה נהיה בוץ די מגעיל.
עם כל הירידות שיש בירושלים, מוזר שאף אחד לא תופס יוזמה ומביא מגלשיים.
 

Anna begins cc

New member
גם לי קר בטירוף,

ובאוטו אין לי חימום אז זה בכלל נורא,
אבל ממש בא לי לראות את השלג
 

שKקירה

New member
תעשי טובה לעצמך

ואל תצאי.. תראי חדשות .. השלג יורד כאן כאילו אירופה
 

shayCn

New member


תבין שבכלל לא הסתכלתי על הניקים,רק פתחתי תמונות
ופתאום אתה מופיע לי מול הפרצוף
 
למעלה