תמונות מהעבודות בסוף שבוע (תחנת השלום) - הנפה מהעגלה

מצב
הנושא נעול.

h0m3r

New member
תודה על התשובות!

ניסיון לענות
1. לדעתי כמה סיבות: קודם כל הרציף הזה עוד לא קיים, והיסודות הקיימים תוכננו למבנה ברוחב הנוכחי. חוץ מזה שהתכנון למבנה כנראה היה קיים כבר שנים - כי הוא כמעט זהה לצד הצפוני והייתה לו הכנה בצורת עמודים, והרבה יותר זול ומהיר לבנות מתכנון קיים. שאלתי מה יעשו כדי שתהיה גישה לרציף הרביעי בשרשור אחר בפורום, ומישהו הראה את התוכניות שיש - הן לא דורשות מבנה רחב יותר וכנראה יתאימו לשני צדדי התחנה, אז אם כבר יש תכנון כזה עדיף להשתמש בו ולא להרחיב את המבנה, דבר מסובך יותר שגם יהפוך את שני צדדי התחנה ללא סימטריים.
&nbsp
2. לדרגנועים לא נראה לי, הם קצרים יחסית, לא מדובר בדרגנועי ענק כמו בתחנת האומה. לגג סביר להניח שכן, קראתי איפשהו שהוא בא בחתיכה אחת מהמפעל.
&nbsp
3. היה מכרז של ר"י לטיפול באיכות האוויר בתחנה, והוא בוטל מסיבה שאינה ברורה לי. חברת הייעוץ שר"י שכרה כדי לבדוק את בעיית איכות האוויר שם הציעה כל מיני דרכים לשפר את איכות האוויר שם, שלפי הבדיקה באה מכלי הרכב שעוברים באיילון ולא מהרכבות עצמן - כך שגם אם כל הרכבות יהיו חשמליות איכות האוויר בתחנה הזו עדיין תהיה זוועתית. לא ידוע לי אם במבנה החדש יותקנו אמצעים לשיפור איכות האוויר, אני מהמר על לא. תוכניות המבנה הדרומי זמינות לעיון ברשת אבל אין לי זמן לחפש בהם אמצעים כאלו, מדובר בהמון קבצים.
תודה על התשובות!
 

Hani99

New member
הפתיחה לא בעוד חודשיים אלא בעוד שנתיים

תודה על התשובות!
הפתיחה לא בעוד חודשיים אלא בעוד שנתיים
כפי שקראתי הפתיחה המלאה בעוד *שנתיים* ולא חודשיים
למה לוקח כ"כ הרבה זמן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה