===2תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===3תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===4תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
האמצעי הוא סקאניה של מרגלית===4
הספרינטרים ירדו די מהר מהקו...ה-EL של דן הוא 6204 בקו 29.
מה זה ספרינטר?הספרינטרים ירדו די מהר מהקו...
רגע, זה לא המיניבוסים?מה זה ספרינטר?
תודה מראש...............
כן. עם קיצור הקו הוכנסו בו לעבודהרגע, זה לא המיניבוסים?
===5תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
תמונות מדהימות!===5
===6תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===7תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===8תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===9תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===10תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===11תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===12תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
===13תמונות מהיום ...![]()
במסגרת מפגש פורום גורדי שחקים סידרו לנו לעלות לקומה 65 בשער העיר ר"ג היה ממש נפלא ומהמם. אז הנה כמה תמונות שחלקן נוגע ישירות בפורום הזה. הכוונה לרכבות ואוטובוסים מגובה רב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.