טוליפ עיוור.
וכן, נראה לי שכולם שלי. LOL ליבי וג'ינג'י הגיעו אלי כבית אומנה, יחד עם עוד שני גורים. את שני האחרים מסרתי, את ליבי אימצתי באופן קבוע, ואחרי פעמיים לקחו והחזירו את הג'ינג'י, יש לי הרגשה שגם הוא יישאר אצלי וזהו. אין לי לב שוב לשלוח אותו לבית חדש, רק בשביל שיחזירו אותו.