תמונות חדשות

Kelesis

New member
תמונות חדשות

הרבה זמן לא פרסמתי תמונות של החתולים שלי, אז הנה כמה. בתמונה הראשונה - טוליפ.
 

Kelesis

New member
טוליפ עיוור.

וכן, נראה לי שכולם שלי. LOL ליבי וג'ינג'י הגיעו אלי כבית אומנה, יחד עם עוד שני גורים. את שני האחרים מסרתי, את ליבי אימצתי באופן קבוע, ואחרי פעמיים לקחו והחזירו את הג'ינג'י, יש לי הרגשה שגם הוא יישאר אצלי וזהו. אין לי לב שוב לשלוח אותו לבית חדש, רק בשביל שיחזירו אותו.
 

Kelesis

New member
כן. אחרי שאימצתי את טוליפ,גיליתי שזו לא בעיה.

הם מתפקדים כמו כל חתול אחר. פה ושם אני צריך לעזור להם לרדת ממקום גבוה שהם קפצו אליו ולא בטוחים איך לרדת, אבל מעבר לזה. כלום.
 

martali

New member
כול הכבוד לך kelesis על טיפול של חתולה שלך

עיברת,ישר כוח
 
למעלה