תמונות חדשות..

LIRONSH100

New member
תמונות חדשות..

טוב אז מאז שג'ון והמשפחה עברו למנהטן.. אז יש כל יום תמונות חדשות.. הצלחתי להשיג 6 מלפני יומיים, ו5 מאתמול.. (אם מחר אני יגיד לכם שמהיום 4.. אז אייך זה הול- כל יום פחות תמונה?) טוב אז הינה התמונות- יש לי אותן בנפרד אבל אני ריכזתי את זה לפי ימים כתמונה אחת (מי שרוצה את התמונות בנפרד יש בלשביל זה מסנ'..) טוב זה התמונות מלפני יומים.. ג'ון מאז שהוא עבר למנהטן כל הזמן- אוכל- שותה-ועושה קניות! חשבתי שהקניות זה החלק של סטפ לא?? (תוסיפו על להצטלם לקליפ אבל..) לצערי אין תמונת שלג'סי. או סטפ או ג'קי או רומיאו.. רק ג'ון (בעצם תודה שאין דורת'י...) אבל היה נחמד אם היו תמונות של הילדים לא? אז הינה התמונות..
 

LIRONSH100

New member
והתמונות מאתמול..

אמרתי לכן- כל הזמן אוכל- שותה ועושה קניות..
 

m o r 1 0 2

New member
תודה רבה../images/Emo23.gif../images/Emo168.gif

מה גם לג'ון אסור לעשות קניות?....
 

LIRONSH100

New member
מורי.. מותר לו אבל..

כולנו זוכרות איזה טעם יש לו בבגדים.. (שלא נגיד נשים..) אז כשהוא קונה בגדים וכאלה- בבקשה.. יש לו בת -בגיל14 אני מאמינה שהיא תשמח לעזור לו... לא לעשות לה בושות.... ושיגרום לפשעי אופנה.. ומהתמונות שראיתי שלה יש לה טעם די דומה לשלי בבגדים אז- אני די סומכת עליה.. ואם את חושבת שג'ון לא גורם לפשעי אופנה ויש לו טעם טוב? אז הינה זה מה שקורא כשג'ון בוחר את הבגדים!!
זה הכל... (זה נירא לי אחד הפעמים היחידות שריצ'י הלבש נורמלי וג'ון לא!!
 

m o r 1 0 2

New member
XDDD נכוןןן../images/Emo6.gif../images/Emo168.gif

אבלל אפילו עם הבגדים הכי מכוערים ג'ון יהיה הכי חתיך!!
 
למעלה