LIRONSH100
New member
תמונות חדשות..
טוב אז מאז שג'ון והמשפחה עברו למנהטן.. אז יש כל יום תמונות חדשות.. הצלחתי להשיג 6 מלפני יומיים, ו5 מאתמול.. (אם מחר אני יגיד לכם שמהיום 4.. אז אייך זה הול- כל יום פחות תמונה?) טוב אז הינה התמונות- יש לי אותן בנפרד אבל אני ריכזתי את זה לפי ימים כתמונה אחת (מי שרוצה את התמונות בנפרד יש בלשביל זה מסנ'..) טוב זה התמונות מלפני יומים.. ג'ון מאז שהוא עבר למנהטן כל הזמן- אוכל- שותה-ועושה קניות! חשבתי שהקניות זה החלק של סטפ לא?? (תוסיפו על להצטלם לקליפ אבל..) לצערי אין תמונת שלג'סי. או סטפ או ג'קי או רומיאו.. רק ג'ון (בעצם תודה שאין דורת'י...) אבל היה נחמד אם היו תמונות של הילדים לא? אז הינה התמונות..
טוב אז מאז שג'ון והמשפחה עברו למנהטן.. אז יש כל יום תמונות חדשות.. הצלחתי להשיג 6 מלפני יומיים, ו5 מאתמול.. (אם מחר אני יגיד לכם שמהיום 4.. אז אייך זה הול- כל יום פחות תמונה?) טוב אז הינה התמונות- יש לי אותן בנפרד אבל אני ריכזתי את זה לפי ימים כתמונה אחת (מי שרוצה את התמונות בנפרד יש בלשביל זה מסנ'..) טוב זה התמונות מלפני יומים.. ג'ון מאז שהוא עבר למנהטן כל הזמן- אוכל- שותה-ועושה קניות! חשבתי שהקניות זה החלק של סטפ לא?? (תוסיפו על להצטלם לקליפ אבל..) לצערי אין תמונת שלג'סי. או סטפ או ג'קי או רומיאו.. רק ג'ון (בעצם תודה שאין דורת'י...) אבל היה נחמד אם היו תמונות של הילדים לא? אז הינה התמונות..