תמונות ושאלה טכנית

תמונות ושאלה טכנית

שאלתי בפורום הטכני, אבל מכיוון שהיא נוגעת בחלקה להדפסת תמונות, חשבתי שאולי אתם תדעו לענות. דוגמיות מהתמונות שצילמתי, למרות שיש עוד הרבה והיה קשה מאוד לבחור. אשמח לתגובות.
 
זו אותה התמונה?מי העלה אותה פעמיים?

גם לי נעלמות תגובות,ובלי 'סימן' מתפוז,פשוט כך-מתפוגגות ולא נקלטות.זה קורה מדי פעם,ולפעמים מאוד מתסכל,במיוחד לאחר שרושמים תגובה ארוכה. פשוט-'אין תגובה'-כאילו לא רשמתי כלום. א-ב-ל מפה ועד להאשמה ש'מחקו לך תמונות' - הדרך עוד ארוכה: >> אני היחידה פה,עד כמה שידוע לי שמוחקת כאן תמונות ותגובות - ולא הייתי פה אתמול בשעות האלו- מותר לי,נכון?(תבדקי לפי התגובות שלי) אז את ישר מאשימהאותי??? לא יפה!
>> במידה ואכן התעורר בך חשד שאני מחפשת אותך במיוחד ומחקת את תגובותיך ותמונותיך,את מוזמנת לפנות אלי במסרים האישיים ולברר - ז ה מה שעושים אנשים בוגרים לפני שמתחילים בהאשמות - ולא רק בפורומים. הדגש הוא על ב י ר ו ר! >> סתם לידיעתך ולידיעת כולם כאן - שאולי לא מכירים\זוכרים:כשנמחקת הודעה על ידי(בדרך כלל מודעות מכירה פרטיות עם מספרי טלפון-יש הנחיה ברורה בראש הדף)-אני שולחת מסר הסבר מטעמי. או פשוט : רושמת הערה בפורום - לפני מחיקה >> האם התקיימו כל הדברים האלו כאן ???? לא!לא!ולא! >> ולמה בכלל למחוק את התמונות שלך?יש קריטריונים למחיקה המפורטים בדבר המנהל-האם הן עונות לאחד הקריטריונים האלו??? ושוב: לברר! לברר! לברר! לברר! לברר! לברר! סליחה,אבל לא יכולתי להתאפק!שלוש(!) פעמים חזרת על עניין המחיקה,ואף לא פעם אחת טרחת לברר מה באמת קרה ! זה מרגיז! צ'טערת,כבר לא נשאר לי זמן להגיב ולהתייחס בכלל לתמונות האלו. יום טוב.
 
וואלה ../images/Emo2.gif

תרעומת היתה לך תמונה טובה מאוד שהתפאלתי עד מאוד ממנה וזו התמונה של הבתים לאור יום שמשתקפים למים פשוט מדהימה נתתי עליה לפני פחות מדקה תגובה ללא מילים שאני נפעמת מאוד ממנה וזהו זה פתאום לפתע היא נעלמה התמונה יחד עם ההודעה מה קרה?
 
בשבילך שוב התמונה ../images/Emo13.gif

אני רוצה להעלות את השאר, אבל מפחדת שימחקו לי שוב (למרות שאני לא מבינה למה לעשות את זה), אז אני לא מעלה בינתיים כדי לא לטרוח לחינם.
 
תמונה עם פוטנציאל, אני הייתי מנמיך

את המצלמה לקבל יותר מים ופחות שמים וכמובן למנוע את מירכוז הבתים. בנוסף הייתי לוקח את המצלמה שמאלה יש שטח מת בצד ימין ואת הבית הימני הקיצוני ניתן היה להקריב למסגרת הימנית ובכך להכניס את הנוף שבצד שמאל שכמדומני נראה כמו הרים מעורפלים.
 
אני לא אתחיל לשים אותן שוב

לפני שאדע למה מחקו את כולן... הייתי באמצע שליחת התמונות, ופתאום מחקו לי את כל השרשור כמעט מלבד ההודעה המקורית והתמונה הראשונה.
 
מי מחק?לפעמים לא נקלט,או נדחק

לדף האחורי. כאן לא יושבים ומוחקים תמונות ותגובות של אחרים בשביל הכיף והעברת הזמן. לידיעתך!
 
מקפיצה...

אני אוותר על התמונות, התאכזבתי מהמחיקה הגורפת של השרשור שלא לוותה בשום הסבר. אבל תשובה לשאלות ששאלתי אני אשמח לקבל, ולכן מקפיצה - אולי מישהו יוכל לעזור.
 

דר רשע

New member
אולי זה "הרובוט" של תפוז

ב"תפוז" ישנה תוכנה שמוחקת הודעות אשר הנושא שלהן זהה והן הועלו מעל 3 פעמים. זה על מנת למנוע הצפות. השתדלי לתת שמות שונים לתמונות שאת מעלה.
 
קודם כל

תמונות נהדרות !! לא נכנס לפרטים טכניים כמו עיצוב פריים, זה יהיה מעט קטנוני כרגע. עם איזו מצלמה את מצלמת ? לןץ מזה, לפי דעתי, את עניין הפיתוח תשאירי למעבדה. תתיעצי איתם, תראי איך הם יכולים לעזור. לפי דעתי זאת בעייה חסרת חשיבות, כי מה שמעניין בעצם זה מה יש בתמונה ולא המידות שלה.
 
אהבתי את רוב התמונות. ../images/Emo9.gif../images/Emo45.gif

הצילום של הילדה בגלל הרזולוציה הגבוהה הגיע קודם כCROP ז"א ראיתי רק את הילדה וקצת מהסל עד שהשתמשתי בשיטה של עמית22 וגררתי לסרגל. ואז ראיתי שהקרופ הרבה יותר מוצלח לדעתי מהמקור. מקווה שהבנת את כוונתי. צילומי הסירה והבתים במים נהדרים. צילומי המים בתמונות האלה מאד מדוייקים ונותנים הרגשה אמיתי של מים כמו בסרטון וידאו או במציאות. ככה אני אוהב ומנסה תמיד לצלם ככה מים (אלא אם זה מפל). הסוס והחיה השניה לא יודע מה זה היו לי קטנים ומטושטשים מדי. לא התלהבתי מזה. לגבי השאלה שלך אני מניח ששיחה עם החנות תפתור את כל הבעיות מלכתחילה. תגידי להם איזו רזולוציה את רוצה ואיזה גודל להדפסה והם ידפיסו. התמונות יוצאות בגדלים שונים בין מצלמות שונות לפעמים, אין בכך שום תעלומה.
 
למעלה