תמונות וחוויות - כריסמס רגטה

תמונות וחוויות - כריסמס רגטה

התמזל מזלי ויכולתי לצאת גם להפלגת הדליברי למרמריס. יצאנו ביום שישי 12.12 ב-12:00 בצהריים והגענו למרמריס ביום ראשון 14.12 ב-23:00. כל הדרך רוח גבית וקצת צד שלא ירדה מ-20 קשר (ועלתה ועלתה ועלתה...) ואנחנו לא יורדים מ-7 קשר. ניסיתי לצלם את גובה הים אבל אי אפשר לתפוס בתמונה איך זה נראה. כאן אנחנו כבר מול החוף של תורכיה, מרינה המוכשרת בההגה, מאיה כבר מתאוששת ממחלת הים. עוד בצוות גיא צרפתי, ארז ואני.
 
מלא first timers

פעם ראשונה שאני מפליגה "ארוכה" ללא עצירה בקפריסין (בדרך חזרה בינתיים כבר נרשמה פעם ראשונה ארוכה יותר) פעם ראשונה הפלגת חורף מכל טוב - שפריצים, קור, גשם ועוד קור... פעם ראשונה ים 6 ים 7 ועד ים 8 - לא נעים אבל גם לא נורא (בגבית) וכאן פעם ראשונה אני רואה אניה עם אורות ללא שליטה בלב ים. רואים וזוכרים איך למדנו לזהות את האורות לפי two red the captain is dead ומתחילים להריץ תסריטים מה קורה שם, מחפשים סימני מצוקה ואין כלום. הבוקר עלה והם כיבו אורות ונשארו שם...
 

zina71955

New member
זה כנראה יותר פשוט

האניה ריקה ממטען. כנראה מחכה להוראות הפלגה. אבל, היו צריכים להעלות שני כדורים שחורים ביום.
 
מלבישים את היכטה

מדבקות ESCADA על הראשי ועל הדפנות. היה לנו גם מפרש דריפטר אדום חדש עם לוגו יפה שהונף רק באימון לפני התחרות. שארית הזמן הוא ריפד לי את החבטות של החרטום בדרך.
 
ואז

פרסמתי כבר תמונות לפני הזינוק במפרץ השליו... ביומיים הבאים לא צילמתי אפילו תמונה אחת. כבר בערב הראשון קיבלנו ים 5-6 בקדמיות, חלקנו חלו בדרגות שונות והיינו חייבות למלאות מקום גם במשמרות שלהן. המשמרות התארכו, הבגדים ממילא כבר רטובים אז אפשר למשוך עוד בחוץ ואנחנו "בהשרדות". זו זריחה מהבוקר השלישי כבר. במשך הלילה הים נרגע קצת וסוף סוף היה לנו יום יבש יחסית רק מידי פעם גל חצוף לפרצוף.
 
קדמיות ועוד קדמיות

4 ימים של קדמיות ואנחנו בוחרות מפנה לפי מה יביא אותנו יותר קרוב לקורס שלנו בהתחשב במרחק מקפריסין, שם חשבנו שהסערה חזקה יותר. הרבה מהדרך היינו על קורס למצרים...
 
שטיל ביום חמישי

בתמונה הקודמת הרוח ירדה וירדה עד שבצהריים גוועה לגמרי וכל הצוות בחוץ מתחממות מקצת שמש, מאווררות את היכטה הלחה, מבשלות פסטה וסוף סוף כולן אוכלות כמו שצריך, שוטפות כלים במי ים. שכנענו את רעות לא לקפוץ לשחות (אנחנו עוד בתחרות) פרישה אף פעם לא היתה אופציה אפילו אבל כאן אנחנו כבר משוכנעות שאנחנו אחרונות וחוששות לפספס את שעת סגירת קו הסיום.
 
הרוח סוף סוף מהכיוון הנכון

אחרי 7 שעות בשטיל חזרנו להתקדם וסוף סוף קצת נחת - הרוח נושבת מSW ומביאה אותנו לקורס הרצוי בפעם הראשונה מזה 5 ימים. אפילו הרמנו ספינקר לכמה שעות בלילה עד שהיא גברה יותר. כל כך התרגשתי שמיד צילמתי את זה.
 
גיבורות?

בגלל שאנחנו נשים? או בגלל שסיימנו בכלל? שמחנו להגיע לפני שנסגר הסיום ושמחנו עוד יותר שסירה אחת הגיעה אחרינו. צוות hp way ארגן לנו קבלת פנים מרגשת
הכי כייף ששלומי חיכה לי על הרציף וחיבק אפילו שהייתי רטובה...
 

Alex33

New member
בגלל שהמשכתן עד הסוף וללא מנוע../images/Emo45.gif

כל אחד משלושת המרכיבים שציינתי, ובעיקר האחרון, שהתאפקתן מללחוץ על כפתור הסטרטר, כל כך פשוט ,אפילו מובן בנסיבות אלה.. לדעתי.
...
 

בת ים

New member
אני מאמינה או רוצה להאמין

שבזכות ההתמדה והנחישות שבסופו של דבר הובילה אתכן לקו הסיום.
 

soso_sami

New member
גיבורות - כן גיבורות!!!

ואני יודע ששמת את השאלה הזו כאן רק כדי לדוג עוד ועוד מחמאות והנה אני מתפתה ומחמיא לכן גם....בגלל שבאמת מגיע לכן!!! גיבורות כי לצאת לים בחורף כשקר ורטוב זה....באססה גיבורות כי להפליג בסירה הכי קטנה בתחרות זה...באססה גיבורות כי להפליג בסירה הכי קלה בקדמיות בים גלי זה....לעצור הרבה גיבורות כי לאלתר מהר צוות, להתגבש ולצאת לתחרות ולא להתקע אחת לשניה ב... ולא להציק אחת לשניה ולא לבקר אחת את השניה אלא להישאר צוות בתנאים כאלה בלי חברות מוקדמת זה...לא פשוט. גיבורות כי להשאר רטובות ומג'וייפות בשטיל מעצבן ככה וככה שעות ולראות את מועד סגירת הקו מסתער עליכן ממול ולא להניע זה...(????) גיבורות גם בגלל שאתן בנות וצריך כוח וצריך להיות רגיל לג'יפה ואחתום במה שאני טוען תמיד שכוח הרצון שלכן הרבה יותר חזק משלנו בכל מקום של התמודדות כשראיתי בחורה שהחליטה שתעשה את זה - היא עשתה כשראיתי בחור שהחליט שיעשה את זה - זה לא תמיד קרה אז כל הכבוד גיבורות ותודה על התמונות והחוויות ומקווה שהתייבשת מהחליפה הדולפת :)
 
נזק לחרטום מהעוגן ששכחנו לאבטח

רעות בודקת שריטות שנגרמו ליכטה מהערב הראשון של ההפלגה
 
למעלה