תמונווווווות

סי15

New member
תמונווווווות

נכנסתי לאתר אקזיט לחפש תמונות מההופעה של יוסי וטירן שם ולא מצאתי! פשוט בושה!! במקום זה מצאתי תמונות של צחי, הדר, אבי נוסבאום ועוד..... אז הנה התמונות:
 

אוש7יתי

New member
../images/Emo41.gif עוד אחת!

מהקומונה לשעבר של איתי ניראה לי... אם יש לכם עוד תמונות של נוסבי מאקזיט בבקשה שימו פה!!
 

Ronush14

New member
תודה! ../images/Emo13.gif אבל חוץ משל צחי

שהוא לא כזה חשוב לי (
) יש לי את כולם!
 

סי15

New member
../images/Emo82.gif

התמונות הבאות הן מהביקור של ידין חורב בלופט ויש גם כתבה:
 

Ronush14

New member
אהההההההה ../images/Emo2.gif

את זה לא הכרתי!!! שניה אני קוראת את הכתבה!!!
למה אין שם תמונות של נוסבאום???
 

סי15

New member
לא יודעת..

אבל אין שם תמונות של הרבה משתתפים אז כנראה זה סתם במקרה... השאלה למה אקזיט שמו את התמונות של צחי המזעזע הזה ולא שמו תמונות משתי ההופעות של יוסי וטירן?!
 

NimaZ

New member
איזה מטומטם הידין הזה...

חחחחח הוא קרא לצחי שראל!!!! איזה פיגור... חהחחההחהח הוא דיבר איתו וכל הזמן הזה היה בטוח שקוראים לוש ראל?!
 

Lucy88

New member
תודה!!!!../images/Emo13.gif

ושלחתי לך מסר לפני כמה ימים...
 

אסִי

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo13.gif כל הכבוד../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה