תמונה על קנווס (או משהו אחר)

xero1

New member
תמונה על קנווס (או משהו אחר)

שלום, איך הולך צילום על קנווס? אני צריך לשלוח את התמונה לבית דפוס ולהביא להם את הבד בעצמי? יש מקום שעושה כאלה דברים? בסביבות כמה עולה כל העסק? והתייעצות - יש למישהו הצעה למשטח אחר שאפשר להדפיס עליו (בבית דפוס כמובן) תמונה? אני רוצה להכין משהו נחמד ליומולדת של מישהו. התמונה פשוטה ויפה, אבל אני רוצה שהיא "תוצג" בדרך מיוחדת. או על קנווס או על קרטון או משהו, כמו בתערוכות צילומים כאלה. לא ממש מבין בזה (בגלל זה אני פה:)). אשמח לתשובה ותודה מראש. רן.
 

einat-z

New member
קאפה - חומר מוקצף

דומה מעט לקלקר, מגיע בעוביים שונים. במקרה כזה אתה צריך להדפיס את הצילום בנפרד, ולהגיע איתו לצקום שמבצע הדפסות על קאפה.
 

ארנוןתכ

New member
את יכולה לתת יותר פרטים?

ראיתי פעם הדפסה על קנווס, וזה נראה מדהים. מכירה איפה מבצעים את זה?
 

einat-z

New member
על קנווס לא ראיתי

לגבי קאפה - יש כמה בתי דפוס שעושים את זה. אפשר פשוט לברר בדפי זהב. מישהו שאני מכירה מאוד מרוצה באופן קבוע ממקום שנקרא לַייטדִיסְפְלֶיי. אאל"ט עולה לו פחות מ- 50 ש"ח לגודל של 50X70, כולל למינציה (כמובן לא כולל את הדפסת התמונה עצמה). החומר עצמו - קאפה, הוא קל מאוד, אפשר אח"כ לתלות את התמונה על קידוחים בקיר, פשוט עם מסמר ומתלה מאוד פשוט שהם מספקים.
 

yaelgro

New member
הדפסה על קנווס

ההדפסה על קנווס(או על בד דמוי קנווס), גורמת לתמונה להראות יותר כמו ציור(לדעתי יוצא מדהים). אתה צריך למצוא בית דפוס, או מעבדת צילום שמדפיסה הגדלות בפלוטר, להביא להם את הבד, והם יוכלו להדפיס. לצערי לא מכירה חנויו.ת כאלו, וגם לא מחירים, אבל אני בטוחה שחוץ ממחיר הבד העסק לא אמור להיות יותר מידי יקר.
 

xero1

New member
נישמע לא רע בכלל הקאפה הזה

וגם יותר זול כניראה מקנווס.
 

geostant

New member
אני ראיתי על קאנבס לפני כמה ימים..

הייתי במפעל של POSTERIT בניר-צבי והציגו לי שם צילומים שהודפסו על קאנבס וצילומים שהודפסו על נייר צילום ואחרי זה הודבקו על קאפה. פשוט מהמם ! אין לי שום קשר עסקי איתם או משהו כזה, ועדיין לא שלחתי תמונות לפיתוח שם אבל יש להם שם המון דוגמאות במקום וההדפסה על קאנבס שווה כל שקל
אני מתכנן בימים הקרובים לשלוח תמונה להדפסה ("יופי קוצני") נראה איך זה יצא.
 

dark spy

New member
וואו

כשקראתי את השירשור הזה חשבתי על התמונה הזאת... באמת!
תמונה מעולה!
 

geostant

New member
שכחתי לציין...

הגודל... אחחחח הגודל אפשר להדפיס בגדלים ע-נ-ק-י-י-ם ! את שלי אני מתכנן על משהו כמו 80 על 80 (סנטימטר) במקרה היית שם תמונה אחת של 80 על 80, וזה פשוט ענק ! אותו בחור שאיתו נפגשתי הראה לי גם צילום שלו שהוא הדפיס על פוסטר באורך של כמה מטרים (אני חושב שזה היה איזה 2 מטר) ממצלמה של 3 מגה (אם איני טועה), מקרוב נכון רואים את התמונה עם המון פיקסלים גדולים, אבל כשעומדים איזה 3 מטר מהתמונה, רואים אותה חלק ויפה שלא נדבר על תמונות קאנבס, גם מקרוב קרוב לא ראיתי אף פיקסל אבל אין לי מושג מאיזו מצלמה אותה תמונה פותחה.
 

akakor

New member
האם תמונה של 5MP

מספיקה להדפסה של נגיד 80X60? או בוא נשאל את זה אחרת: מה הרזולוציה המינימלית להדפסה בגודל כזה?
 

geostant

New member
שאלה קשה...

העליתי עכשיו תמונה למערכת שלהם שצלמתי עם ה-HP שלי (4 וקצת מגה פיקסל) בגודל של 2272 על 1712 לפי המערכת שלהם אפשר להדפיס את זה הכי גדול על 227 ס"מ רוחב על 171 ס"מ גובה, ולפי מה שהסבירו לי שם, זה רק כ-30% מהגודל האמיתי שאפשר להגדיל את התמונה, אבל ברמה הזאת פשוט לא יצאו כלל גרעינים בתמונה.
 

yaelgro

New member
גודל ואיכות

כמו שציינתי, ברגע שלמפעל יש פלוטר, אפשר להדפיס בגדלים רבים ומגוונים(אצלי על הקיר בחדר תלויה אחת של 70X100) לגבי איכות - התמונה שאצלי צולמה במצלמת רפלקס, והאיכות מדהימה, לגבי איכות של מצלמה דיגיטלית, ראיתי הגדלות בפלוטר ממצלמות של 5M, והאיכות טובה מאוד גם כן.
 
תודה רבה ...

מזה זמן רב שאני דוחה את ההגעה שלי לשם (מפאת חוסר זמן) לדעתך, ההשקעה של הדפסת תמונה על קאפה (או קאנבס) שווה את המחיר? מה רמת הגימור? רמת ההדפסה?
 

geostant

New member
אין לי מושג אם זה שווה את המחיר

כי גם אין לי אפשרות להשוואת את זה עם משהו אחר לפי מה ראיתי שם, האיכות יפה מאוד, פרט לתמונה הגדולה הגדולה שאותה בפירוש הוא יכל להגיד לי שהיא צולמה עם 3 מגה פיקסל את האחרות לא ידעתי באיזה איכות הן צולמו. לדעתי הכי טוב שכל אחד ישפוט לעצמו, יכול להיות שמה שנראה טוב בעיני לא מספיק טוב בעיני משהוא אחר ולהיפך. כתובת האתר שלהם : www.posterit.co.il
 

yoni335

New member
לגבי קאפה

לך לפוטו-ים למיניהם תבקש קאפה עם לממינציה(חומר ששומר על התמונה)-ברוב חנויות לצרכי צילום עושים את זה. עלות: 50-60 ש"ח תלוי בגודל אולי אפילו פחות, בייחוד אם יש לך את התמונה מוכנה.
 

patael

New member
יש את החנות קנווס ברחוב אילת בת"א

תן להם צלצול, דבר עם ברק והוא יעזור לך. יש לי נסיון איתם בהדפסה על קנווס, הם ממש ממש טובים. ולא רעים המחיר. בהצלחה, אבי
 
למעלה