רעיון חכם, תמונת רקע איכותית, שימוש
יפה בלוגו של האום. יש לי קצת בעיה עם המשפט העליון, האותיות רחבות מדי וקשה לקרוא כי הכל ממורכז. השתמש באופציית KERNING בתוכנת הגרפיקה שלך ותן מרווח בין האותיות. נסה לגרום למילים להגיע מקצה לקצה - להתפזר על משטח העבודה. ואם זה נראה לך רחב ומוגזם מדי, פשוט תחתוך את תמונת הרקע - כל הכלים מונחים לפנייך, השתמש בהם. הפאנץ` ליין מטריף, בדיוק כמו כרזות של סרטי קולנוע חדשים.