תמונות משנות ה-80ועוד אחת
קטר 122. מישהו מזהה את התחנה שבתמונה? כאן כתוב: תחנת ירשלים 1993. אבל זה לא נראה לי מדויק. עד אז, הקרונות החליפו צבעים.
התמונה השניה לא מירושליםתמונות משנות ה-80
אכן תמונות נחמדות ומעניינות שלא הכרתי. אני מסכים עם הערכתך שהתמונה השנייה לא צולמה בראשית שנות ה-90 בירושלים, היות ובתקופה זו גם הקטר וגם הקרונות כבר היו צבועים בצבעים אחרים, והרקע בהחלט לא מתאים לתחנת ירושלים (אם כי הרציף בצד וריבוי המסילות מעידים על כך כי זו אכן תחנה).
השערה...ועוד אחת
קטר 122. מישהו מזהה את התחנה שבתמונה? כאן כתוב: תחנת ירשלים 1993. אבל זה לא נראה לי מדויק. עד אז, הקרונות החליפו צבעים.
זה נראה לי בקריות.השערה...
אולי זאת תחנת ת"א מרכז, לפני שנסללו נתיבי איילון?
זה לא ירושלים בכלל !!!!!!!!!!!!!!!!ועוד אחת
קטר 122. מישהו מזהה את התחנה שבתמונה? כאן כתוב: תחנת ירשלים 1993. אבל זה לא נראה לי מדויק. עד אז, הקרונות החליפו צבעים.
זה נראה לי בקרית מוצקיןועוד אחת
קטר 122. מישהו מזהה את התחנה שבתמונה? כאן כתוב: תחנת ירשלים 1993. אבל זה לא נראה לי מדויק. עד אז, הקרונות החליפו צבעים.
אתה צודק ! זה מוצקין !!!זה נראה לי בקרית מוצקין
שם הרביתי להץרוצץ בתקופה האמורה: 1985. מתווה המסילות מתאים למה שזכור לי.
התמונה הראשונה היא כן מירושלים ?אתה צודק ! זה מוצקין !!!
כן. הראשונה מירושלים והשניה היאהתמונה הראשונה היא כן מירושלים ?
תמונה בינונית. צולמה בעדשת 35 מ"מועוד אחת
קטר 122. מישהו מזהה את התחנה שבתמונה? כאן כתוב: תחנת ירשלים 1993. אבל זה לא נראה לי מדויק. עד אז, הקרונות החליפו צבעים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.