תם ולא נשלם

תם ולא נשלם

אני רוצה להתחיל בכך שמאוד חשוב לי שכל בוגרי מיכאל יקראו את הודעה זו. למדתי במיכאל לפני כשנתיים ובמשך כל השנה מיכאל היה בשבילי דרך חיים וצורת מחשבה, אפשר לומר שהוא שינה הרבה דברים מהחיים שלי. כל המילים, הסיפורים, המחקרים וההבטחות. הזמן עבר, עברו כעת שנתיים ואני מרגישה שמיכאל זה צרור קלישאות זאת במיוחד עקב שגיליתי שהמדריך שלי לקורס ,שהוא במקרה מנהל הפורום, הציג את עצמו בתור מישהו שהוא לא באמת, באותו רגע שנודע לי מקצועו האמיתי כל האשליה של מיכאל התנפצה בבת אחת. אני רוצה להבהיר שהאשליה של מיכאל לא נופצה לי בעקבות הקריירה שלו אלא בעקבות ההצגה המוטעית שלו מלכתחילה, יותר מניפוץ הפרוייקט עצמו שבו האמנתי, חשתי מרומת, מאוכזבת ואפשר לומר גם נפגעת. אני חושבת שזאת הבמה לספר לכם את הרגשתי , חברי הפורום, ובמיוחד לך יוסי שהאמנתי בך, הערצתי אותך וזאת כי גרמת לי להשתנות מקצה לקצה [אתה בטח זוכר..] בוגרת מיכאל לשעבר - מעיין.
 
יש משהו במה שאת אומרת

גם אני שמעתי יותר מדי את ה"מיכא"ל ישנה לך את החיים לגמרי" לא רק מחברים, אלא גם מהמנחה וגם מקריאה מאתר האינטרנט. וזה אכן שינה - לתקופה מאוד מאוד קצרה. הבעיה היא, אצלי לפחות, שלאחר התקופת זמן הקצרה הזאת שבה חל השינוי, ירד כל מה שמיכא"ל השאיר בי לטימיון מסיבה אחת פשוטה, שמיכא"ל לא נתן לנו מספיק כלים לפתח את עצמנו - ולא, התרגילים שבחוברת זה לא מספיק. הרי מה, לאחר ההפגה בשינוי אנחנו צריכים לקרוא ספרי עזרה עצמית שאומרים לנו להגיד לעצמנו שאנחנו אוהבים את עצמנו 10 פעם ביום? הכלים הללו, הדימיון המודרך ביניהם אני מאמין, כנראה נשמרו בתוך המערכת של המנחים.
 

hadarwin

New member
אין כלום במה שהיא אומרת...

אני לא חשבתי שצריך להגיב לדברים כאלה... אבל! דבר ראשון יוסי גם היה מנחה שלי
דבר שני מה לימדו אותך במיכא"ל, לקחת אחריות? איך זה ירד לטימיון? להשקיע מאמץ ? איך זה ירד לטימיון? ועוד המון המון חוקי דרך מנחים שיעזרו לך בחיים זה לא יכול סתם לרדת לטימיון את נתת לזה.... וחוץ מזה אני לא חושב שהיית צריכה לצאת מרומה בכלל אני בטוח שיוסי לא שיקר ולא רימה..... אני מניח שאת ממש ממש מגזימה בצורה שאת מקבלת דברים... אולי יש לך הערות בקשות?? אבל שהכל 14 מפגשים נפלאים ירדו לטימיון?? אני לא רואה איך זה קורה....
 

davidori

New member
שים לב מה אמרת..

"שמיכא"ל לא נתן לנו מספיק כלים לפתח את עצמנו" מיכא"ל לא נתן? אשמתו של מיכא"ל? לך אין שום חלק בזה? מה למדת במיכא"ל על הפלת תיקים? אז איפה המיכא"ליות שלך, הבסיסית ביותר,האחריות האישית, ושכל מה שקורה תלוי בי? את זה, אי אפשר לאבד, ואני לא רואה את עצמי מאבד את זה בעתיד הרחוק. תחשוב על מה שעברת בקורס, אולי תיזכר, תמיד אפשר לתקן, להשתפר, אולי מה'כישלון' שיש לך עכשיו,תוכל רק לצמוח ולהבין מחדש (או בפעם הראשונה) מה זה מיכא"ל? המון בהצלחה
 
חמודי

מתי אתה סיימת את הקורס - לפני חודש? חודשיים ? מתי אני סיימתי את הקורס - לפני 3 שנים ? אולי 4 ? התגובה שלך לא ראויה ליחס אפילו משום שאין לך מושג על מה אתה מדבר כי לא עוד לא עבר מספיק זמן. תגובה של מסיימי קורס בחצי שנה האחרונה לא באה בחשבון. שבוע נהדר לכולכם, אני יודע שלי יהיה אחלה שבוע
 

davidori

New member
אז מה?

אז אתה בעצם מאשים את מיכא"ל ששכחת את העקרונות שלהם? ובטח תגיד לי שלא שכחת, אבל הם לא טובים. אז תסתור את עצמך, כי אם היית זוכר אותם, לא היית "מפיל את התיק" של ה'כישלון' שלך על מיכא"ל. תנסה לחשוב על זה, ותחכה לבוגרים שעברו כבר לפני כמה שנים את הקורס, אם תגובה של בוגר חדש לא מספקת אותך. נ.ב: כבר שמעתי על אנשים שבהפוך ממך, אמרו שכשהם גמרו את הקורס הם חשבו שזה דפוק ו'לא עזר להם', אבל אחרי 3-4 שנים פתאום הבינו את כל מה שהלך שם, האסימונים נפלו להם רק אז..
 

mmmbam

New member
אין לך זכות בכלל

לקבוע לכולם מי יכול להגיב ומי לא. גם מי שסיים את הקורס לפני יומיים - מותר לא להגיב. את לא חייבת ללהגיב לו בעצמך. פשוט לא?
 
זה בדיוק מה שאמרתי - שאני לא אתייחס

לתגובות של החדשים מהסיבה שזה לא יתן לי כלום. עם כל הכבוד, כן. גם אני הייתי מורעל מיכא"ל עם כל העקרונות והתקווה בלה בלה בלה, אבל הכל נמס עם הזמן. חבר'ה, תחיו את החיים. זה הכי חשוב. הקנגרו.
 

hadarwin

New member
ואו!! - זה ממש גרוע קרא

אתה פשוט נראלי חסר תקווה ושנכשלת כי כנראה לא השקעת מספיק ופשוט נמאס לך מהחיים הטובים... אז אתה הולך לדרך הקלה ואתה יכול לזלזל בי ולא לקחת את ההערות שלי אבל יש פה אנשים ממש חכמים שאתה וכולם יכולים ללמוד מהם... אז באמת הגיע הזמן שתרגיע לא באלך אל תיכנס לפה... אבל אל תעיר כאילו שאתה איזה יודע הכל ואומר שכל ה"קטנים" לא יודעים כלום מהחיים שלהם.!!!!
 
ם תגובה כזאת לא באה בחשבון...

אז היא בטח תבוא בעיברית! זה פורום, מותר פה לכל אחד להביע את דעתו בלי קשר ללפני כמה זמן הוא סיים את הקורס...זה חופש הביטוי פה. אגב, אני סיימתי את הקורס לפני עוד מעט שנה, אז לי יש זכות להגיב
 

yossi iv

New member
../images/Emo4.gif../images/Emo2.gifאיך מגיבים להודעה כזאת?

וואלה.. תפסת אותי על חם.. מצטער, סליחה, טעיתי..
 

count on me

New member
האוץץץץ..אני רואה פה מישהי שנפגעה

ממשהו אישי יותר עם יוסי... פשוט כואב לראות מה כתבת... יוסי? הסבר? משהו?
 
למעלה