שמתי אותן שם, מצד שמאל שלך, על המדף, קח שתיים, רבע שעה לפני האוכל. נדמה לי שהיה כתוב לא לערבב את זה עם מיצי תאווה, זה יוצר תופעות לווי. שרון מלטפת אותך ומרגיעה ``הכל יהיה בסדר חמוד``
מה זה הארוך הזה שם למטה ? יותר מדי ארוך זה גם לא טוב, זה הורס את הגרון....סליחה, את הצואר די ממי, קח את הכדורים ונגמור עם זה בסדר ? שרון...שואלת...האם כשהחלטת לשמור אותה-כפריט לאספנים-היית אחרי או לפני הכדורים (פליז פליז אלוהים שיהיה אחרי...