תלונת שוא, אלימות במשפחה

micmil

New member
תלונת שוא, אלימות במשפחה

שלום לכולם אשמח לשמוע את דעתכם על בעיה שהיא לא רק שלי בעיה שגורמת נזק לתדמית ולנכונות לעזור למקרים אמיתיים של אלימות במשפחה. ביום שישי לפני כעשרה ימים אישתי הגיע לתחנת המשטרה ביחד עם ביתי הבכורה, בת תשע, הן מסרו תלונה למשטרה על אלימות כלפיהן וכלפי שאר בנותי באירועים שונים נלקחתי לתחנה המשטרה לחקירה ומסרתי לחוקר הקלטות שבתוכם בין היתר אישתי עושה שטיפת מוח, מלמדת את הילדים ומרעננת את זיכרונם על כך שהאבא שלהם כביכול לוקח סמים ואלים, בנוסף לכך בהקלטה אחרת אישתי נשמעת מתגאה בקלות הרבה שבה ניתן להעליל על גבר ומדברת על כך שגם היא יכולה לעשות זאת. לאחר שנחקרתי במשטרה הורחקתי מהבית למשך עשרה ימים, אסור לי ליצור קשר עם אשתי למשך שלושים יום וחתמתי על ערבות על סך ארבעת אלפים שקלים, אך אנשי התחנה אמרו שזה מצב טוב מאד ונדיר שגבר שנחשד באלימות כלפי אישתו וכלפי הילדים לא נעצר מיידית, בדרך כלל הגבר נעצר עד לחקירת הילדים. כל המעורבים לרבות החוקרים, היומנאי והשוטרים השונים נהגו כלפי בצורה מכובדת והוגנת לכל אורך האירוע, גם בשלב שהוחלט להרחיק אותי מהבית החוקר והקצין הסבירו לי שאין להם שום ברירה והצטערו על המצב. גם היום לאחר עשרה ימים הם מצטערים שהחקירה לא הסתיימה, הבנתי שהדבר נובע עקב מחסור בכח אדם וכמות רבה של תלונות שוא שמכבידות על המערכת. בנתיים נאסר עלי להתקרב לביתי, הרכב נשאר אצל אשתי שלא מוכנה להתאמץ ולהביא את הילדים להפגש איתי, לטענתה מכוון שהיא לא מונית או חברת הסעות אני מעריך שבחקירת הילדים יעלה בצורה חד משמעית וברורה שאני לא נקטתי באלימות במקרה הזה או באיזה שהוא מקרה אחר בעבר אני מבין שמעבר למקרה הפרטי שלי יש מקרים רבים שבהם האישה מעלילה עלילות על הבעל, חבל שכך מנצלים את החוק שנועד במקורו להגן על נשים מוכות ולמנוע אלימות במשפחה. מצד שני, אני מעריך שאין הרבה מקרים כמו המקרה שלי שבהם יש הקלטות מפורשות של אישתי ברצוני לדעת האם יש לכם ניסיון עם מקרים דומים של תלונות שוא, מעניין אותי לדעת איך זה הסתיים. האם אני יכול לקבל פיצוי כספי על הגהינום שאני עובר האם אני יכול להעזר בפרשה לצורך הישגים במהלך הגירושין או לאחר מכן בנוסף חשוב לי לוודא שלא קוברים את הנושא מבלי לבדוק או לעשות משהו כנגד אשתי אבל אני לא יודע איך מוודאים שהנושא מטופל ושאלה אחרונה כשביקשתי להגיש תלונה על כך שמעלילים עלי עלילה נאמר לי שהתלונה שלי מצורפת כעדות לתיק שפתחה אשתי כנגדי, כלומר בפועל אני לא יכול להגיש תלונה כנגד אשתי, האם ידוע לכם משהו בנוגע לכך. אשמח לשמוע את דעתכם בברכה מיק
 

AKAKAK

New member
אין לך הרבה מה לעשות

נעמת ועוד אירגונים כאלה או אחרים בטוח יתנו לה יצוג וגם אם תוכיח שאתה צודק החוק תמיד יהיה איתה. הם משום מה לא בודקים, אם יש אמת בתלונה או לא, לא איכפת להם שהאישה משקרת או לא. תעזוב אותה אין לך ברירה, גם אם תלך איתה על זה לבית משפט ותצא צודק המדינה לא תעשה כלום אין טעם... תתחלקו חצי חצי ברכוש וזהו, עדיף שתראה את הילדים בהשגחה של משהו אחר בנוסף עובד סוציאלי למשל (עדיף גבר, אישה תמיד תעזור לגרושה/אישתך ברוב הפעמים.) כבר היו מקרים בהם האישה העלילה על הגבר שהוא נוגע בבנות שלו, בקיצור תשכח מהמשפחה שלך לשנה ותתחיל לחיות כרווק שוב. סיפור שקרה בשכונה שלי: הייתה לנו פה שכנה הייתה מעשנת סמים, לא מאכילה את הילדות שלה, לא משלמת חשבון חשבון ומים. בעלה עזב אותה, בגללה גרשו אותם ממדינה באירופה. הילדות היו חולות ומה לא הלך שם, מסיבות בלילות המשטרה ידעה מזה. בקיצור הבעל התלונן במשטרה בעיריה ואיפה לא, היו אצלה בבית 6 פקידות סוציאליות במשך אותן שנים והן לא ראו כלום. למרות שהכיורים היו מלאים ריקבון,מכה את הבנות שלה,קוראת להן זונות (ילדות אז בנות פחות מעשר),חוסר אוכל בבית ,מעשנת סמים, אורגיות עם גברים שהבנות ישנן בבית! השכנים הזמינו לה משטרה יותר מפעם אחת. אחרי שנים של תלונות, הוא קיבל את הבנות שלו חזרה קנה מהגרושה שלו את הבית חזרה. זה היה התנאי שלה, תבין עד כמה המערכת רקובה ולא הוגנת כלפי גברים. המערכת לא עזרה לו בגרוש, כאשר היא ראתה כסף היא הלכה לבד ומסרה לו את הזכויות גידול על הבנות שלהם... לפני שמשהו/י יקפוץ ויגיד שאין בסיפור שסיפרתי אמת זה אמת לגמרי, הילדות של אותו שכן היום מאושרות מאוד כנ"ל אותו בן אדם. כאשר האימא רואה אותן, הבנות שלה חוזרות לבכות ויש צעקות. בקיצור תנתק קשר כמה שאפשר החל מרגע זה, כולל עם הילדים שלך,החל בהליכי גרושים ותתחיל לחיות מחדש. עצוב! אך כך המצב.
 
בחיים אל תנתק קשר

עם הילדים שלך ולא חשוב מה יהיה!אני עברתי את זה,זה גיהנום אבל הקשר של האבא עם הילדים יחזק אותם ויעזור להם להתמודד עם החיים אצל אמא כזו.אם תתנתק מהם מי יודע איך הם יגדלו ואיך יראו החיים שלהם וזה יציק לך כל החיים שיכלת לעזור לילדים שלך והעדפת לוותר עליהם.הם יזדקקו לך,תהיה שם בשבילם אתה אבא שלהם!תעשה הכל כדי לקבל איתם כמה שיותר פגישות,תתפשר על הכל חוץ מהילדים.זה ישתלם לך אתה תראה,הם לא ישכחו לך את זה כל החיים.מבטיח..
 

guy766

New member
שמעתי על מיקרה דומה

האישה קרעה את בגדיה ופצעה את עצמה,יצאה החוצה,דאגה שכל השכנים ישמעו.הזמינו משטרה,והבעל הוצא מהבית וכל זכויותיו נשללו.היום היא אישה מרירה חסרת כל,והבעל מאושר ומסודר עם אישה אחרת. לעניינך,אם היא באמת ממציאה,היא נשמעת לי כמו חולת נפש .שלא תעיז לחזור ולגור תחת קורת גג אחת עם אישה כזו. תנסה להתגרש ממנה "בנועם" למען הילדים. תמשיך בחייך,ותגיד "ברוך שפטרנו".הילדים יודעים שהאמא משקרת,והכל ייפול על ראשה בסופו של דבר:השקרים,גידול לבד של ילדיה,שהיא לקחה להם את האבא,שיקרה להם והרסה להם את חיי המשפחה. מי שניזוק כאן הם הילדים,והיא בהחלט לא רוצה את טובתם!
 
אני ראיתי משהו דומה בלחיי

האהבה
 

STORM TROOPER

New member
מקרה דומה

גם אמא שלי עשתה לאבא שלי צו הרחקה מהבית ואחרי זה הם התגרשו אבל לא הוא לא הכה אותה רק פעם אחת ניסה לחנוק ואיים שיהרוג אותה אם היא תתגרש ממנו
 

ilan34

New member
לצערי הרב

לי יש מקרה דומה רק הבדל הקטן הוא שזה אם חברה ולא אישה חברה לשעבר התלוננה עלי שהכיתי אותה והלכה והגישה נגדי תלונה במשטרה הובאתי בפני שופט ואין מה לעשות המדינה שלנו היום פועלת לפי התקישורת ונותנים לאישה מילה של מלך שכל מה שהיא אומרת זה קדוש לכן אני ממליץ לך לקחת עורך דין ושלא תייצג את עצמך שם לבד במידה וזה יגיע לבית משפט שיהיה לך בהצלחה גבר
 
טוב ...אני עברתי מקרה דומה מאד לשלך

גרושתי [אז אשתי] בעצת עורכת דינה ייעצה לה לעשות לי פרובקציות חריפות על מנת לגרום לי להכות אותה .אני כמובן לא נפלתי למלכודת שלה .הרחקה מהבית ? אין צורך ..צא מהבית הזה על דעת עצמך כפי שאני עשיתי .לא ליצור איתה קשר ? למה אתה צריך קשר איתה ?הרכב ברשות שניכם על פי חוק ... רוצה את הרכב ? קח אותו , יש לך מפתח רזרבי תניע ותיסע .אין לך מפתח תביא גרר וקח אותו ...החוק לא יעשה לך כלום בנושא ... הרכב הוא שלך כפי שהוא שלה .....מסיתה את הילדים ? כמובן, רובן עושות את זה ,נגד זה אין לך מה לעשות ,רצוי להבליג ולהמתין עד שיתבגרו הילדים ויבינו בעצמם... .תקשיב ... אתה בידיים שלה, תחלקו את הרכוש ולך לדרכך .. צא מתוך הנחה שזה לא ייגמר גם אחרי הגירושין וגם אחרי הסכם פירוק שיתוף ....היא תציק לך עוד הרבה זמן לאחר שהכל יסתיים ...הדרך הטובה ביותר היא לפתח אדישות, אפטיות .גם אני נחקרתי במשטרה והוזהרתי לא להתקרב אליה ...למרות שאני לא התקרבתי בכלל היא זו שהגיעה לבית הוריי והשתוללה שם .[שם התגוררתי בעת הפרידה ממנה ] המשטרה לא תעזור לך בכלום ...המשטרה לא לוקחת סיכונים מאז התרבו מקריי הרצח של בעלים את נשותיהם .תתעודד כמוני ... חצי שנה לאחר שנפרדתי ממנה הכרתי בחורה מקסימה שהיא אשתי היום ויש לנו ילדה משותפת אנחנו כבר 5 שנים יחד .ועד היום גרושתי מציקה לי כאילו בנושא הילדים ...למדתי לא להתייחס אליה ..והרבה פעמים אני מדבר אליה בבוז ואף טורק לה את הטלפון ...הילדים גדלו ..וכל ההסתה שלה נגדי לאחר עזיבתי היום בעוכריה .. אני התנתקי מהילדים בלית ברירה ולמדתי לחיות עם זה .למרות שבהתחלה התמוטטתי נפשית היום היא מנסה לקרב את הילדים אלי על מנת לזכות בכסף [לאחר גירושיי הצלחתי מאד בעסקים ] וגרושתי יודעת שאני די אמיד היום .אך לצערי הקשר של ילדי אלי הוא על בסיס כסף וחומריות .את מזונותיהם הם מקבלים בזמן תמיד .את הבית השארתי להם את המכונית את הרכוש ויצאתי מהבית עם מזוודה בלבד .בניתי את עצמי מחדש בעזרת אשתי כיום שהיא דבר והיפוכו מגרושתי .כשהילדים רוצים כסף כיס אני אני אומר אין בעיה מי שרוצה כסף יבוא לעבוד אצלי בעסק ויקבל משכורת .[מדי פעם אני נותן להם דמי כיס ]לבת החיילת שלי אני נותן כל שבוע כסף .וקניתי לה גם רכב .אבל אם מי מהם שרוצה סכום נכבד יאלץ לבוא לעבוד בחופשות אצלי בעסק .. [גרושתי אינה אוהבת את זה ..אך בעצם אני לא סופר אותה ממטר ]שמע ממני במשפט אחד שכולל בתוכו את כל חייך בעתיד .... תתחיל מעכשיו לבנות את עצמך .שים את העבר מאחור ותתחיל לנוע קדימה .אל תתעסק בנקמות .אל תתעסק במלחמות .אל תתעסק בכמה אלפי שקלים לכאן או לכאן ..ככל שתסיים איתה מהר את פירוק השיתוף כך תוכל מהר יותר לבנות את עצמך .... הסתיים פרק אחד בחייך ומתחיל פרק חדש בחייך ....לך על זה ..... בהצלחה .
 

marnoon

New member
אל ייאוש! קשה אבל לא בלתי אפשרי

קודם כל: היה חכם. ולפי מה שכתבת- אתה לא נשמע לי טפש. את כל האיסורים המוטלים עליך- אל תפר, ובכך תצבור לך מוניטין טובים בעת התייצבות מול שופט בעתיד. אם אין לך תיק פלילי על אלימות, או תלונות כלשהן מהעבר- כבר טוב. כמו שחבריי כבר כתבו- האמת תצא לאור בסופו של דבר. מלבד זאת, הייתי ממליצה לך להתייעץ עם חוקר פרטי- בתקווה שיש לך תקציב לכך... אולי תוכל לאתר מישהו שיהיה מוכן להתגמש במחיר. חוקר פרטי יעזור לך להוציא ממנה אולי הודאה, או מה שלא יהיה... בנוסף לזה, התייעצות עם עו"ד תהיה גם היא יעילה. אתה יכול לנסות כל מיני פורומים בתור התחלה, אם אין לך כסף, למרות שאם תשאל אותי- לפי המצב הנוכחי גם ככה לא תהיה לך ברירה אלא לשכור עו"ד. קח מישהו שכבר יטפל לך גם בגירושין. אין לי מה להוסיף חוץ מ: ב ה צ ל ח ה ! אם אתה דובר אמת- אני בצד שלך. האמן בעצמך ותצליח.
 

italiana22

New member
ל-guy766 כנס בבקשה!!!

גם אני שמעתי על "מקרה דומה" שהבעל החיה היכה את האישה עד זוב וכשהמסכנה כבר הצליחה להימלט החוצה למזלה הבחינו בכך השכנים והזמינו משטרה אחרת יש לומר היא הייתה הופכת לעוד נתון סטטיסתי אז לא אתה ולא אף אחד למעט היושב במרומים יודעים מה בדיוק קרה שם אבל דבר אחד בטוח: הקלות שבה אתה שופט פשוט מפחידה. ודרך אגב:אשה תמיד תעדיף את בעלה על אלפי מוני כסף וזהב ואם היא ויתרה הווה אומר דרשני!!! ודרך אגב, היא חיה היום בארה"ב נשואה באושר ואמא למופת!!!
 

אייני

New member
נו באמת

אישה תמיד תעדיף את בעלה על אלפי מוני כסף וזהב? קשה לי להחליט אם זאת תמימות או טמטום. תראה, ברור שיש נשים שנאמנות בצורה מדהימה, כמו שיש גברים שנאמנים בצורה מדהימה, אבל להכליל בצורה כזאת זה דיי מפגר. תאמין לי שיש נשים שאפילו יסכימו לרצוח את הבעלים שלהן תמורת כסף.
 

robbar

New member
נשים שמתמשות בהרבה סימני קריאה !!!!

ושגם משתמשות במילה "דרשני" פשוט מפחידות אותי. אתן מניפולטיביות ולא הייתי רוצה להיכנס אתכן לשום מערכת. רוברט
 

יאנה gi

New member
לדוד שלי קרה מקרה דומה!

אישתו טענה שהוא היכה אותה וניסה לפרוץ את הדלת לדירה בגרזן (?!). מה שבאמת קרה שם, שבארוחה החגיגית של ערב ראש השנה, הם רבו והוא יצא מהבית וטייל בחוץ. כאשר חזר דלת בייתו הייתה סגורה, והיא לא נתנה לו להיכנס, ומרוב כעס הוא הלם בדלת ברגלו והלך, כאשר חזר פעם נוספת הבייתה (בתקווה שהיא נרגעה) חיכתה לו המשטרה. לסבתא שלי ואמא שלי הודיעו על כך שהוא במעצר רק ביום למחרת. אמא שלי שיחררה את דוד שלי בערבות. הם התחילו לאחר מכן, בהליכי גירושין. אך לבסוף דוד שלי ואישתו השלימו (בגלל הילדה) והיא ביטלה את התלונה. כיום הם ממשיכים לריב, ולשנוא אחד את השני רוב הזמן. מאז היא לא התלוננה למשטרה יותר (אבל לסבתא שלי היא מתלוננת כל הזמן וממררת לה את החיים). לפי דעתי לחזור אליה זה לא הפתרון, תפתח דף חדש, ותתגרש (משהו שבזמנו דוד שלי היה צריך היה לעשות)
 

מאיר 2000

New member
תגובה

דבר מוכר לי גם אני עברתי את זה רציתי להתגרש בסוף לא התגרשתי והמשטרה האמינה לי מהפעם הריאשונה. והתיק ניסגר. אחרי 3 חודשים. אים באמת לא עשיתה כלום אתה יכול להיות רגוע. בענין הפיצוי אן סיכוי במיל שתקבל. אתה צריך להיות רגוע.
 

robbar

New member
מילה ועיצה מעורך דין.

קודם כל אל תפר את מה שאמרו לך. דבר שני קח עורך דין ותגיש מייד תביעה על הוצאת דיבה. תשלם את האגרה ותגיש את זה לבית המשפט. כשעורך דין שלך חתום על התביעה . זה יראה לשופט שאתה מאוד רציני עם הטענה שלך. תיקח את ההקלטות למכון תמלול. אל תסתובב עם קסטות מוקלטות- לאף אחד אין כל להתחיל לשמוע חצי שעה של הקלטות. תעשה תמלול ותדגיש את הדברים שבעיניך הכי נשמעים טובים. דבר שלישי - תחכה עם הילדים - הם לא יגדלו תוך יומיים. אם האשה לא מוכנה להביא אותם - אל תלך אתה דבר רביעי- תכין העתקים של התמלולים ותשלח בפקס למעסיקים שלה לבני משפחתה. תראה את זה להורים שלה - אבל לא אליה- כי אסור לך ליצור איתה קשר. אל תחזור הביתה גם אחרי העשרה ימים. תבקש מהעורך דין לרוץ מייד לרבנות ולהגיש תביעה לחלוקת רכוש ובקשה שהעורך דין שלך ימונה לכונס נכסים. תקיח מלון ותגיד לאשתך שאתה מתכוון על כל שקל שיבוזבז על המלון לתבוע מחצית כי בגללה אתה לא יכול לממש את הנכס שלך ומגיע לך שיפוי. תאסוף קבלות על כל הוצאה שהוצאת מחוץ לבית ותגיש נגדה תביעה להחזר הוצאות. תראה לבית המשפט שאתה מת להפרד ממנה - תגיש מייד תביעת גירושין ותכתוב בה שלאחר השקרים אתה לא יכול לתת בה אמון. אל תסכים לשום מהלך של שלום בית. תראה את כתב תביעת הגירושין ותביעת לחלוקת הרכוש לחוקר המשטרה שיראה שאין לך אובססיביות. "אובססיביות" היא מילה מאוד אהובה על חוקרי משטרה ותובעים משטרתיים שלא לדבר על בתי משפט. אל תדאג - תביעה תמיד אפשר להקפיא או לבטל- בתי משפט למשפחה ורבנות "מתים" למחוק תביעות. הכי חשוב - אל תהיה אידיוט ואל תחזור למי שהוכיחה שהיא מסוגלת לשקר ולרמות. להקליט כל מפגש ביניכם. בהצלחה רוברט
 
למעלה