תלונה על מנהלת פורום קיצורי קיבה שמצנזרת את אלו שחולקים עליה

תלונה על מנהלת פורום קיצורי קיבה שמצנזרת את אלו שחולקים עליה

ומוחקת הודעות שלי שמנוגדות לעמדתה, רק כי הן מנוגדות לעמדתה.

מנהלת פורום קיצורי קיבה - אופירה - מנהלת צנזורה ומעוניינת שהדעה שלה תהיה הקובעת ושלא יעזו לחלוק עליה. זה מה שהיא כתבה בהודעה שלה
"אבל אני אמשיך להגיד את דעתי עליה, ולהצביע על הדברים הלא מדויקים בדבריך, כדי שאנשים לא יוטעו בקלות, ולא אאפשר לך לשלול את דעתי בעקביות, "
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=19&messageid=176942454
אמרה ועשתה. ואכן שכתבתי הודעת תגובה ובה הראתי דרך מאמרים מדעים שאנשים בתזונה קטוגנית ירדו 85 קילו בלי ניתוח, כאן:
http://www.samj.org.za/index.php/samj/article/view/7302/5506
וכן שטענתי שהמקור להשמנת יתר היא בעיה הורמונלית ולא דיכאון ושמחיתי על כך שהיא מונעת ממני להגיב, היא מחקה את הודעותי. מסתבר, שהדרך היחידה שאופירה מסוגלת להתמודד על עמדותי ועם המאמרים שמגבים אותם, היא על ידי זה שהיא מוחקת הודעות שלי. אין לה תשובות לגופו של עניין.

אציין, ההודעות שלי מנומסות. מלוות בהפנית למאמרים מדעיים. הדרך שלה להיות זאת שאומרת את המילה האחרונה על ידי זה שהיא מוחקת תגובות עניניות להודעה שלה. לצערי זו סתימת פיות. אני מציע לכולם להיזכר באמירתו של גלילאו גלילי "ואף על פי כן נוע תנוע". גם בתחום התזונה סתמו פיות. סתמו לרוברט איטקינס את הפה. סתמו לג'ון יודקין את הפה.אלו היו גאוני תזונה. ואם לא היו סותמים להם את הפה, אז השמנה לא הייתה כזאת מגפה כפי שהיא כיום.

זאת ההודעה שנמחקה. ישפוט הקורא האם היה צורך למחוק אותה:

85 קילו בשבעה חודשים ללא ניתוח זה מספיק טוב בשבילך?

זה BMI מספיק גבוה? וכל הירידה הזאת אצל אנשים שחזרו לאכול שומן והפסיקו לאכול פחמימות. תראי כאן במאמר הזה (ב-CASE 1ׂׂ) על מקרה שירד 85 קילו ללא ניתוח ועוד סידרה גדולה של אנשים שירדו המון בתזונה הזאת
http://www.samj.org.za/index.php/samj/article/view...

האם את אוסרת עלי להביא את המידע הזה מהמאמר המדעי לאנשי הפורום כי זה אשליה כוזבת? האם זה לא קשור לנושא הפורום? יש כאן אחת שרית. שעשתה ניתוח והעלתה את הכל בחזרה. ועשתה שוב ניתוח והיא עדיין במשקל יתר. זכותך לחשוב שהבעיות שלה הם פסיכולוגיות. זכותי לחשוב ולהגיד לה שהבעיה שלה הורמונלית ושתנסה תזונה קטוגנית. זכותך לענות לי ולכתוב לי "אינך מבין בדיכאון ובאכילה כפייתית רגשית בכמויות גדולות מאוד - שהיא זו שגורמת להשמנת יתר חולנית, ולא ההורמונים."

אולם ברגע שאת כותבת "שלא תתני לי לשלול את עמדתך" את למעשה צנזורית שמנסע בכוח למנוע ממני להגיב על דבריך,ללהביע דעה אחרת שהיא שונה משלך ובפרט להביע את הדעה שלא אכילה כפייתית ורגשית בכמויות גדולות מאד היא זאת שגורמת להשמנת יתר חולנית אלא סוג האוכל (פחמימות) שיוצר בעיה הורמונלית קשה.

האם באמת את חושבת שאם תמנעי ממני להגיב בפורום על העמדה שלך כי דיכאון ואכילה רגשית בכמויות עצומות היא זאת שגורמת להשמנה, אז זה יהפוך את העמדה שלך לנכונה? את יודעת כמה ספרים ומאמרים נכתבו על המשפט הזה שלך? ואת מנסה למנוע דיון על כך?

על סתימת פיות כזאת גלילאו גלילי כתב "ואף על פי כן, נוע תנוע" וכדור הארץ ממשיך להסתובב סביב השמש.
 
איננו דנים בנושאים אלה על גבי הפורום

בכל מקרה, נראה כי קיבלת תשובה מפורטת על ידמ מנהלת הפורום ואנו מסכימים עם הדברים שהיא כתבה.
&nbsp
 
תרשו לי למחות שוב על סתימת הפיות וצנזור דעות

קשה לי להבין כיצד אתם מסכימים עם שיטה של מנהלת פורום שלא תיתן לגולשים "לשלול את עמדתה" על ידי זה שהיא תמחק הודעות.
קשה לי להבין מדיניות בפורום שרק אנשים שאומרים כן, לדעה של מנהלת פורום רשאים להגיב.

להזכירכם, לא מדובר על השמצות והעלבות. מדובר על מישהי, שעשתה ניתוח קיצור קיבה שני והיא לא מצליחה לרדת במשקל. מנהלת הפרוום החליטה שיש לה בעיה נפשית ושאסור לאף גולש לכתוב אחרת, לי יש עמדה שונה משל מנהלת הפורום כי המקור להשמנה הוא בעיה הורמונליות ולא בעיות נפשית ושהפתרון אפשרי הוא תזונה קטוגנית. הבאתי דוגמא ממאמר מדעי שממנו עולה כי אפשר לרדת בתזונה קטוגנית גם 85 קילו ללא ניתוח. את זה אתם מוחקים? למה? כי זה בניגוד לדעה של מנהלת הפורום?

נהלת הפורום לא פנתה אלי בפרטי, אלא הציגה ברבים את גישתה לגבי הודעות תגובה -היא לא תיתן שיסתרו את עמדתה. לכן הדיון בעמדה הזאת צריך להיות ציבורי.אין פה שום דבר מה להסתיר כי שום דבר כאן לא אישי. הטלת צנזורה ומחיקת הודעות אמורה להיות שמורה למקרים חריגים. שמעליבים גולשים. שמדברים לשון הרע. לא על דעות.
 
למעלה