תלונה על בזק

מ ע י י ו

New member
תלונה על בזק

לפני שבוע וחצי הגיע אלינו מתקין של בזק וחיבר אותי ואת חברי לשירותי האינטרנט שלהם. לאחר שניגשנו לקחת את המודם מחנות בזקסטור, ראינו שאנו לא מצליחים לגלוש... פנינו מיידית למוקד של בזק ושם נמסר לנו שאין כרגע תשתית באזור שלנו ושגם לא ידוע מתי יהיה.... מבחינם אין בעיה שנתנתק, אך אנו מחוייבים לספק לשנה (בזק בינלאומי) והספק לא מוכן לבטל את ההתחייבות. הם הציעו שיבדקו מול בזק אם אכן הם לא יכולים לספק לנו תשתית ורק אז יבטלו..אך בזק פתאום שינו גירסא וטוענים שהם עובדים על תשתית באזור ולכן בזק בינ"ל לא מוכנים לנתק אותנו אלא רק להקפיא את המנוי לתקופה של עד 3 חודשים.. אין לנו שום הבטחה שעוד 3 חודשים כבר תהיה תשתית באזורנו ובנוסף, לאור כל הטרטור שעברנו אנו כלל לא רוצים אינטרנט!! איך בכלל יעלה על הדעת שיציעו לנו שירותי אינטרנט באזור בו בדיקה פשוטה ובסיסית הייתה מראה שאין תשתית?? זה א-ב של מקצועיות!!! שלחנו פקס לפני שבוע לפניות הציבור של בק ועדיין לא חזרו אלינו... אנחנו מרגישים מטורטרים בין החברות ובינתיים משלמים לשתיהן כאשר לא גלשנו ולו דקה!!! מה עושים???
 

dani666

New member
קצת לא ברור לי הספור

א - מה זה "המתקין של בזק" ? אם יש קו טלפון - יש הכל. רק צריך להוסיף מודם. כך שלא ברור איזה מתקין בזק שלחה, ואם שלחה - מה בדיוק הוא חיבר. ב - סגרתם עיסקה כוללת (בנדל) דרך בזק בינ'ל או לקחתם בעצמכם תשתית מבזק ? בשני המקרים לזכרוני (לפחות בזמנו, היום איני לקוח של בזק בתחום האינטרנט) ווידאו בזמנו שיש אפשרות למתן שרות אינטרנט במקום מגורי. בכל מקרה פרט לכמה אזורים מרוחקים ממרכזיות מרחק קיצוני - אין לבזק בעייה לחבר תשתיות בקצבים של עד 1.5. האם לקחתם חבילה מהירה יותר ? תנסו לרדת לאיטית יותר. - אם לקחתם עיסקה כולל (בנדל) מבזק בינלאומי זו בעייה שלהם בכל מקרה. או שיספקו לכם שרות ועכשיו - או שיסכימו לנתק אתכם במיידית וללא תשלום כלל מצדכם. - את התקשרתם ישירות מול בזק - בזק בינ'ל כלל איינה צד בעיניין, ואתם רק יכולים לנסות ולבקש מהם בשקט לאפשר לכם להשתחרר מההסכם. ג - בכל מקרה, אם יש לכם בעייה עם בזק - אתם יכולים לנסות תשתית כבלים אם יש לכם כבלים בבית.
 

מ ע י י ו

New member
הסבר

אין לנו קו בזק.. לקחנו מהם קו פיקטיבי, הם קוראים לזה "קו קל".. שיהיה... ולכן היה צריך מתקין... שיהיה לאן לחבר את המודם בכלל.... וכן, כנראה שמישהו עשה פדיחה ושכח לבדוק שיש אפשרות למתן אינטרנט ואנחנו אוכלים אותה בגללו.... הדבר לא קשור למהירות גלישה או חבילה או כל דבר כזה כי אי אפשר בכלל לגלוש.. אין אפשרות חיבור... אי אפשר לבצע התקשרות חיבור. ברור לנו שבזק בינ"ל לא אשמה. אך הם הבטיחו שבמידה ואנו לא יכולים לקבל שירות מבזק הם מוכנים להיות הוגנים ולבטל את העיסקה.. אך בגלל שבזק מבחינתם עובדים על תשתית (מי יודע מתי העבודות יסתיימו), הם לא מוכנים לבטל.. וכל הכבוד להם שהם עובדים על תשתית , אבל זה יכול לקחת כמה חודשים, זה לפחות מה שהנציגים שלהם אמרו.. אז אנחנו לא מוכנים לקחת את הסיכון שנקפיא את הקו ל 3 חודשים ושלאחריהם גם לא תהיה תשתית.... כבלים זה לא אופצייה מבחינתנו....אם הייתה אפשרות כזו כל הבעיה הייתה נפתרת... אנחנו פשוט נפלנו בין הכסאות ואף אחד שם לא מוכן לקחת אחריות על הפדיחה הזאת.... זה פשוט אבסורד!
 

dani666

New member
אכן .. נפלתם בין הכיסאות. מקווה שנציגי בזק

הוותיקים (ליידי K, אביק) ייכנסו וינסו לעזור לכם. כבר מזמן לא נתקלנו בהם כאן - כי באמת היתה ירידה דרסטית בכמות התלונות על בזק - ובהחלט אפשר לאמר שזה בזכותם
 

י ש י ר

New member
לא אביק הקטין את כמות התלונות על בזק

להפך מי שהקטין את כמות התלונות הם אלו שבסופו של דבר הכריחו את בזק לעדכן את 144 באינטרנט. לו אביק היה פועל לפי דרישת הגולשים כמות התלונות על בזק ממזמן היתה מצטמצמת. אך הם המשיכו לחלוב את הפרה, עד שבסופו של דבר אנסו אותם ונתנו להם אולטימאטום לחדול מהסחבת ומהעושק שהמתבצע לאור היום. ואני לפחות לא אשכח להם את זה.
 

dani666

New member
ודרך אגב - זה לא קו פיקטיבי

זה קו טלפון לכל דבר, ולא מיועד רק לחיבור משתמשי אינטרנט. הוא שימושי לכל מי שיש לו מספר מועט של שיחות יוצאות. מצד שני - אין כמובן הגבלה על שיחות נכנסות. לזכרוני הסידור שם די יפה - כל עוד כמות השיחות היוצאות עומדות בדרישות הקו הקל - הם גובים דמי שימוש (נמוכים יחסית) ועלות שיחה (גבוה יחסית) של קו קל. אבל הם מנטרים את עלות הקו ואם מתברר להם שיש תקופת חיוב שבה כדאי להעביר את הקו מסטטוס קו קל לקו רגיל בגלל כמות שיחות יוצאות רבה - הם מעבירים (רק לאותה תקופה) את הקו לקו רגיל עם דמי שימוש גבוהים יותר אבל עלות שיחה נמוכה יותר - כך שהלקוח מרוויח. מקווה שזה ככה עד היום
 

מ ע י י ו

New member
האמת

שזה לא כל כך משנה.. אין לנו שום טלפון נייח בבית ואנחנו גם לא צריכים... אני עובדת בחברה סלולרית ויש לי שיחות חינם.. רק רצינו לגלוש..זה כל כך הרבה לבקש...?
 

Denzell

New member
אז קיבלתם גם קו של בזק על הדרך

איפה אתם גרים?... בנווה חתחתים?...
 

בזק199

New member
מעיין שלום, אנא השאירי את פרטייך

ומס' טלפון (בזק וסלולרי) כדי שנוכל לבדוק את תלונתך ולהשיב לך. כתובתנו: [email protected] בברכה בזק
 

י ש י ר

New member
כתובת חדשה וחשודה של חברת בזק? ? ? הגדולה

והכתובת בזיהוי הקודם היתה שונה אך גם כן היתה ב- GMAIL לי ברור כי בזק בסופו של דבר יתנו כתובת לגיטימית ויזדהו הכול עניין של זמן. בדיוק כמו שלא ששו לשדרג את אתר 144 ובסופו של דבר עשו זאת. אז עוד איך שהוא יש שהבינו את סירובם בכך שהם יפסידו הרבה כסף. כאן ההתעקשות וההתנהגות שלהם ממש חריגה ולא ברורה. הבנתי כי גיא הדס התמנה לתפקיד דובר בזק ושהחודש הוא בחפיפה הבנתי כי יהיה גם אחראי על תחומי ההסברה, יחסי הציבור, והדוברות. עדכנו אותו על מה שקורה בפורומים, אני בטוח שהוא יורה לכם להתנהג להבא בצורה יותר מכובדת לצרכנים. צרכנות נכונה – מחיבת גילוי נאות וזיהוי נאות.
 

מ ע י י ו

New member
תודה

היום בשעה טובה מחלקת פניות הציבור של בזק הגיבה לפקס ששלחנו להם... הנציגה הבטיחה שתטפל בנושא ותחזור אלינו עם תשובה.. נקווה לטוב...
 
למעלה