תלאות בתל אביב
ביום חמישי היינו במסיבה של הילי , איריס ומלאך... (כבר אמרתי מזל טוב?????? אז הנה.... מזלללללללללללל טובבבבבבבבבבב לכולכםםםםםםםםםםםםםם) המסיבה היתה יפה , המקום היה מעולה , האווירה היתה מאד נעימה.. כשיצאנו משם - בשעה 2 בלילה - הלכנו לכיוון הרכב..... אבל , אוי.... א י ן ר כ ב שיטטטטטטטטטטטטטט מה יהיה איתי בתל אביב? התקשרתי למוקד 100 ואמרתי להם שהרכב שלי נעלם נתנו לי מס` טלפון לבירור - יענו 106 התקשרתי לשם ונתנו אלה טלפון של החניון.... אוףףףףףףףףףף אם לא נעלם , אז נגרר? אמרו לי שהרכב נמצא אצלם.....200 מטר משם... טוב שלא היינו צריכים לקחת מונית..... לך תמצא בשעה 2 בלילה.... הגענו לחניון... שילמנו 250 ש``ח.....אינעל העולם... ורצינו לקחת את הרכב.... אבל , היה שם אדם שהתפרע... והרס את השער... יענו , אנחנו תקועים בחניון.... הביאו משטרה , עצרו את האיש ההוא..... ונסענו משם דרך הקוצים האלה (שמו עליהם פח בכדי שלא יפנצ`רו את הצמיגים..) מהר מאוד הגענו לרחובות להוריי..... להיפטר כמה שיותר מהר מהעיר הדפוקה הזאת שנקראת תל אביב..... נמאס לי ממנהההההההההההההההה העיקר חזרנו הביתה בשלום....... אוהבת אתכם אהובה
ביום חמישי היינו במסיבה של הילי , איריס ומלאך... (כבר אמרתי מזל טוב?????? אז הנה.... מזלללללללללללל טובבבבבבבבבבב לכולכםםםםםםםםםםםםםם) המסיבה היתה יפה , המקום היה מעולה , האווירה היתה מאד נעימה.. כשיצאנו משם - בשעה 2 בלילה - הלכנו לכיוון הרכב..... אבל , אוי.... א י ן ר כ ב שיטטטטטטטטטטטטטט מה יהיה איתי בתל אביב? התקשרתי למוקד 100 ואמרתי להם שהרכב שלי נעלם נתנו לי מס` טלפון לבירור - יענו 106 התקשרתי לשם ונתנו אלה טלפון של החניון.... אוףףףףףףףףףף אם לא נעלם , אז נגרר? אמרו לי שהרכב נמצא אצלם.....200 מטר משם... טוב שלא היינו צריכים לקחת מונית..... לך תמצא בשעה 2 בלילה.... הגענו לחניון... שילמנו 250 ש``ח.....אינעל העולם... ורצינו לקחת את הרכב.... אבל , היה שם אדם שהתפרע... והרס את השער... יענו , אנחנו תקועים בחניון.... הביאו משטרה , עצרו את האיש ההוא..... ונסענו משם דרך הקוצים האלה (שמו עליהם פח בכדי שלא יפנצ`רו את הצמיגים..) מהר מאוד הגענו לרחובות להוריי..... להיפטר כמה שיותר מהר מהעיר הדפוקה הזאת שנקראת תל אביב..... נמאס לי ממנהההההההההההההההה העיקר חזרנו הביתה בשלום....... אוהבת אתכם אהובה