תכנסו בבקשה....
טוב זה הולך ככה : אנשים כאן בפורום שונאים אותי אנשים כאן בפורום חושבים שזה לא מקוי כאן בגלל הגיל שלי-15 וחצי אז עקב זה אני פורשת מהפורום ואני בטוחה שכמה מהאנשים כאן מזה ישמחו וזה מזה יעשה להם טוב על הלב לא לראות את ההודעות שלי יותר. אז שיהיו לכם אחלה חיים,תהנו ותשמרו על עצמכם אוהבת ביי
טוב זה הולך ככה : אנשים כאן בפורום שונאים אותי אנשים כאן בפורום חושבים שזה לא מקוי כאן בגלל הגיל שלי-15 וחצי אז עקב זה אני פורשת מהפורום ואני בטוחה שכמה מהאנשים כאן מזה ישמחו וזה מזה יעשה להם טוב על הלב לא לראות את ההודעות שלי יותר. אז שיהיו לכם אחלה חיים,תהנו ותשמרו על עצמכם אוהבת ביי